Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 0612345678 op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.
De reden opgegeven door je vorige provider is: de combinatie telefoonnummer en simkaartnummer klopt niet.
Op Mijn Simyo kun je de gegevens van je nummerbehoud aanvraag wijzigen. We dienen daarna een nieuwe aanvraag in. Heb je vragen over de afwijzing? Neem dan contact op met je vorige provider.
Ik heb hierover al diverse keren met de klantenservice gebeld. De laatste keer werd me geadviseerd om te wachten tot het abonnement bij Simyo begint. Dus ik heb vandaag pas weer gebeld, en... nu krijg ik weer dezefde mail.
Tevens zij de medewerkster dat ik toch de oude sim kaart weer in mijn mobiel moet doen. Dat deed ik, maar nu heb ik geen verbinding meer en ben ik ook niet te bereiken.
Kan iemand dit voor mij in orde brengen en eindelijk ook het nummerbehoud voor mij regelen?
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie