.

Beantwoord

Waarom wordt het klantnummer niet herkend?

  • 6 April 2019
  • 9 reacties
  • 487 Bekeken

Ik kan helaas geen sms meer ontvangen via mijn oude aanbieder Simpel zonder mijn beltegoed op te waarderen, maar omdat ik naar simyo wil overstappen heb ik naar een andere oplossing gezocht hoe ik mijn nummer kan houden.
De andere optie is dus op de website mijn klantnummer op te geven. Die herkent het systeem helaas niet en vraagt telkens om en 'geldig klantnnummer' .
PP20170327_043790
Zo staat mijn klantnummer bij Simpel. Moet ik het aanpassen? Ik heb al geprobeerd om alleen de laatste 6 cijfers door te geven, maar dan krijg ik bericht van Simyo dat Simpel antwoordt dat het nummer niet klopt.

Wat kan ik doen?

Met vriendelijke groet,
Wiebke
icon

Beste antwoord door Jihane 8 April 2019, 16:53

Bekijk originele reactie

9 reacties

Hoi Wiebke.

Een reactie vanuit Simyo, moderator, krijg je nog.

Persoonlijk gebruik ik nooit en te nimmer nummerbehoud bij de keuze voor een andere provider/abonnement.

Misschien is dat, Wiebke, voor jou ook een ideale methode.

Opwaarderen..
Simpel gaat stoppen (1 augustus) met prepaid, houdt ook daar rekening mee.

Fijne zondag!😎
Reputatie 7
Badge +10
Hi Wiebke,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat stom dat het niet lukt om je nummerbehoud door te voeren! Je kunt eventueel ook een code aanvragen per sms en dan hoef je 'm niet terug te sms'en maar kun je die code invoeren op deze website. Dat scheelt een hoop gerommel met die klantnummers!

Als je dan toch dit wil regelen met je klantnummer, dan wil ik nog even weten waar je dat klantnummer gevonden hebt. Heb je 'm via Mijn Simpel > Mijn Gegevens?

Ik hoor het graag van je!

@ Friesian, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Hi Wiebke,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat stom dat het niet lukt om je nummerbehoud door te voeren! Je kunt eventueel ook een code aanvragen per sms en dan hoef je 'm niet terug te sms'en maar kun je die code invoeren op deze website. Dat scheelt een hoop gerommel met die klantnummers!

Als je dan toch dit wil regelen met je klantnummer, dan wil ik nog even weten waar je dat klantnummer gevonden hebt. Heb je 'm via Mijn Simpel > Mijn Gegevens?

Ik hoor het graag van je!

@ Friesian, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Hallo Jihane,

Sms ontvangen is helaas ook niet meer mogelijk zonder mijn tegoed bij Simpel op te waarderen.
En ja, mijn klantnummer heb ik via Mijn Simpel en dan Mijn Gegevens opgezocht.

Groetjes, Wiebke
Hoi Wiebke.

Een reactie vanuit Simyo, moderator, krijg je nog.

Persoonlijk gebruik ik nooit en te nimmer nummerbehoud bij de keuze voor een andere provider/abonnement.

Misschien is dat, Wiebke, voor jou ook een ideale methode.

Opwaarderen..
Simpel gaat stoppen (1 augustus) met prepaid, houdt ook daar rekening mee.

Fijne zondag!😎

Bedankt voor je reactie!
Maar als ik mijn nummer niet kan houden bij het overstappen zou het voor mij heel veel gedoe zijn.
En ik denk dat jij mijn bericht niet goed hebt verstaan. Ik ben juist aan het overstappen van Simpel naar Simyo, omdat Simpel met Prepaid gaat stoppen.

Hi Wiebke,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat stom dat het niet lukt om je nummerbehoud door te voeren! Je kunt eventueel ook een code aanvragen per sms en dan hoef je 'm niet terug te sms'en maar kun je die code invoeren op deze website. Dat scheelt een hoop gerommel met die klantnummers!

Als je dan toch dit wil regelen met je klantnummer, dan wil ik nog even weten waar je dat klantnummer gevonden hebt. Heb je 'm via Mijn Simpel > Mijn Gegevens?

Ik hoor het graag van je!

@ Friesian, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,

Sms ontvangen is helaas ook niet meer mogelijk zonder mijn tegoed bij Simpel op te waarderen.
En ja, mijn klantnummer heb ik via Mijn Simpel en dan Mijn Gegevens opgezocht.

Groetjes, Wiebke


Sorry ik was even in de war: Ik heb de sms wel ontvangen, maar hij is al meer dan 24 uur oud en daarom niet meer geldig. En sinds ik geprobeerd heb om het via mijn klantnummer te regelen zie ik niet meer waar ik een nieuwe Sms code zou kunnen opvragen..

Simpel gaat stoppen (1 augustus) met prepaid, houdt ook daar rekening mee.

Fijne zondag!😎
Bedankt voor je reactie!

En ik denk dat jij mijn bericht niet goed hebt verstaan. Ik ben juist aan het overstappen van Simpel naar Simyo, omdat Simpel met Prepaid gaat stoppen.

Dat staat niet te lezen in je openingspost, maar ik attendeer je daarop. Maar dat is niet waar het in essentie om gaat.

Succes met nummerbehoud!

Graag gedaan!
Fijne avond.🙂
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Wiebke,

Je eerste aanvraag nummerbehoud is inderdaad verlopen. Ik heb nu een nieuwe aanvraag voor je gedaan. Als het goed is, heb je zojuist een nieuwe sms gekregen voor de aanvraag van nummerbehoud. Als je deze invult op de site die Jihane heeft doorgestuurd dan moet het alsnog goed komen! 😀

Laat het vooral even weten als je nog vragen hebt!

Groetjes,

Kevin
Hartstikke bedankt! Het is gelukt!
Reputatie 5
Badge +4
Super! 😀

Reageer