.

Beantwoord

Waarom wijst Lebara mijn nummerbehoud af?

  • 29 August 2017
  • 3 reacties
  • 3186 Bekeken

Ik heb bij mijn telefoon een simkaart van Lebara gekregen, maar deze nooit opgewaardeerd omdat ik weinig bel. Nu is mijn beltegoed geblokkeerd, maar mijn nummer is nog wel actief en ik kan nog gebeld worden en gratis wifi gebruiken. Toch wijst Lebara mijn nummerbehoud af omdat mijn nummer niet actief zou zijn. volgens mij klopt dit niet.
Kan iemand mij duidelijkheid hierover geven?
Alvast bedankt
Liesbeth
icon

Beste antwoord door Els 30 August 2017, 15:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Liesbeth,

Ik zou je graag willen helpen maar je moet denk ik toch bij Lebara zijn met dit probleem.
Maak een screenshot van je belhistorie (wanneer je gebeld bent) om aan te tonen dat je nummer actief is.

Wi-Fi gaat buitenom de provider, dat gaat zelfs zonder simkaart!

Succes
Ik verwacht dat het probleem is dat bij Lebara elk half jaar opgewaardeerd moet worden, is dat niet gebeurt dan.... anderen kunnen dan nog een tijd jou bellen maar jij kunt dat niet.

. Wanneer ik je een goede raad mag geven, er zijn providers die moeilijk doen wat betreft nummerbehoud. Gewoon starten met een nieuw nummer, niets eenvoudiger dan dat bij een overstap.

Om geld op de Lebara toe te voegen als je weinig belt, alleen maar om nummerbehoud te doen slagen lijkt me zonde van het geld.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Liesbeth,

Welkom op het Simyo Forum en natuurlijk welkom bij Simyo! Leuk dat je je bij onze familie hebt aangesloten. 🙂 Uiteraard wel balen dat het begon met een lastige uitvoer van nummerbehoud.

Op het moment dat je oude provider aangeeft dat je nummer niet meer actief is, kun je het beste met hun klantenservice contact opnemen. Wij kunnen helaas niet in hun systemen nagaan of hun melding precies klopt. Gelukkig zie ik dat het in jouw geval al helemaal goed is gekomen! Je nummer is gisteren overgezet van Lebara naar je Simyo simkaart. Yes! Kun je er nu helemaal gebruik van maken?

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@ Friesian en franswon, bedankt voor jullie uitleg. Gelukkig heeft Lebara het verzoek toch nog goedgekeurd.

Groetjes,
Els

Reageer