.

Vraag

Waarom werkt nieuwe sim niet na nummerbehoud?

  • 27 January 2023
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Badge

Hoi! Vandaag zou mijn telefoonnummer omgezet moeten zijn van KPN naar Simyo. Vanochtend werkte mijn oude simkaart van KPN inderdaad niet meer, dus snel mijn nieuwe van Simyo erin gedaan. Nu werkt die echter ook niet. Het lijkt alsof hij nog niet gekoppeld is aan mijn nieuwe nummer. Als iemand naar mijn nieuwe nummer belt, krijgt diegene te horen dat mijn nummer buiten gebruik is. Bellen naar het tijdelijke nummer dat op mijn Simyo simkaart stond voordat mijn nummer zou worden overgezet kan wel, dan gaat mijn mobiele telefoon (Galaxy S10e) wel gewoon over.

Ook al contact gehad via de Whatsapp maar daar krijg ik maar eens in de drie uur een reactie, dus vandaar dat ik het hier nog even stel.


2 reacties

Hallo @janhoo ,

Ik zie dit nu voor de 3e keer voorbijkomen dat iemand van KPN naar Simyo gaat en het vervolgens niet helemaal soepel verloopt. Maar misschien is er bij jou iets anders aan de hand. 

Heb je nog wel een andere telefoon met een werkende simkaart? Bel dan 0800-8007. Je krijgt dan een klantenservice medewerker aan de lijn want ik ben bang dat de moderators vandaag ( en het weekend) niet meer hier reageren. 

 

Succes

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @janhoo,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, wat onhandig dat je nu geen gebruik kan maken van jouw aansluiting! Op dit moment is er een deel waarbij de inport jammer genoeg in error is gegaan. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Je krijgt de dagen vergoed dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de aansluiting. Onze oprechte excuses voor het ongemak! 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik een notitie in het systeem voor je. 

Bedankt voor je reactie @Ray!

Groetjes,
Amy

Reageer