.

Beantwoord

Waarom is mijn oude simkaart op de dag van het nummerbehoud nog steeds actief?

  • 1 May 2017
  • 5 reacties
  • 349 Bekeken

Badge
Gisteren kreeg ik het langverwachte bericht: Morgen wordt je huidige mobiele nummer XXXX overgezet van Vodafone naar je Simyo simkaart.
In de loop van de dag vervalt je oude simkaart. Op dat moment plaats je de Simyo simkaart in je telefoon en bel je met je eigen num........ Knip.......

Ik kan nu (21:00, op de dag van nummerbehoud) nog niet inloggen met m'n oude nummer op 't Simyo account. En ben gewoon bereikbaar via het oude Vodafone nummer.

Welke actie kan ik ondernemen?
icon

Beste antwoord door Caspar 2 May 2017, 16:28

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Gijs_VanD,

Welkom op 't forum en welkom bij Simyo :D

Wat vervelend dat het lang duurde voordat je nummer werd overgezet op de dag van het nummerbehoud. Ik heb even je aansluiting erbij gepakt en kon zien dat je mobiele nummer om 22:55 uur is overgezet. Nu zal alles dus helemaal goed moeten zijn. Klopt dit? En kan je nu inloggen op Mijn Simyo met je nieuwe nummer?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Badge
Dag Caspar,

Omstreeks 0:44 (vandaag 02-mei-2017) kreeg ik een SMS dat de bundels geactiveerd waren, maar was nog bereikbaar op het oude Vodafone nummer. Ik kon ook niet inloggen met het oude nummer.

Ik heb vanmorgen de simkaart gewisseld met 't Simyo kaartje en 1 keer gebeld. Daarna weer oude Vodafone simkaart er in en na een kwartier was de oude simkaart niet meer actief. Toen kon ik ook bellen met Simyo met het nieuwe nummer. Inloggen kan nu ook met het nieuwe nummer. Het is opgelost 😃.

Nu hopen dat het bel-bereik van KPN beter is dan dat van Vodafone 🙂
Badge +7
Hoi Gijs_VanD,

Het heeft even geduurd, maar gelukkig is het helemaal goed gekomen met je nummerbehoud. Ik hoop ook dat het KPN netwerk je niet gaat tegenvallen. Maar dat gaat vast goed komen, toch?

In ieder geval van harte welkom bij Simyo :D

Groetjes,
Samantha
Badge
Dag Samantha,

Dankjewel 😃.

Offtopic: Ik hoop ook dat het goed gaat komen; heb het idee dat de netwerk aanbieders vooral inzetten op 4G bij grote aantallen gebruikers ipv goed kunnen bellen bij alle gebruikers. Vodafone heeft de locatie van GSM masten herzien en is na de uitrol van 4G igg teruggezakt in bel bereik. Hoop dat KPN toch tracht 100% bel dekking na te streven.

Groet, Gijs
Badge +7
Hoi Gijs_VanD,

Dat hoop ik ook. 100% kunnen we helaas niet garanderen, maar een goede bel dekking mag je inderdaad wel verwachten. Mocht het niet zo zijn, dan hoor ik dat graag.

Groetjes,
Samantha

Reageer