.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn nummerbehoud gegevens niet aanpassen?

  • 24 April 2017
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

ik kan mijn gegevens betreft het nummerbehoud niet aanpassen.
icon

Beste antwoord door Caspar 25 April 2017, 11:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Louis23,

Wil je jouw vraag wat duidelijker stellen? Ik weet nu niet wat je eigenlijk bedoelt.
In mijn Simyo wil ik het klantnummer en simnummer aanpassen omdat deze niet correct zijn ( ik heb de eerste keer een verkeerd klantnummer gebruikt dat niet past bij het simnummer) nadat ik het aangepast heb en weer doorstuur krijg ik na een pa ar minuten weer dezelfde afwijzing. Als ik dan in mijn Simyo weer mijn gegevens kontroleer blijkt dat deze niet gewijzigd zijn.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Louis23,

Deze nummers zal je niet zelf kunnen wijzigen, een moderator zal je hierin verder begeleiden. Prima dat je de gegevens niet hier op dit openbare forum hebt geplaatst.
Normaal gesproken lees je hier morgen de reactie van een moderator, is het dringend bel dan morgenochtend de klantenservice.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Louis23,

Welkom op 't forum :)

Wat leuk dat je naar Simyo komt. Ik heb gelijk je aansluiting erbij gepakt en zie dat je nummerbehoud is afgewezen. Je zou nu de gegevens moeten kunnen aanpassen op je Mijn Simyo. De reden dat je dit nog niet kon doen is omdat het verzoek in behandeling was genomen. In dat geval zul je altijd moeten wachten tot het goed- of afgekeurd wordt.

Lukt het nu om je gegevens aan te passen?

@Franswon bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer