.

Beantwoord

Waarom lukt nummerbehoud niet?

  • 23 June 2021
  • 6 reacties
  • 141 Bekeken

 

Ik heb vandaag een mail gehad dat mijn nummer behoud aanvraag is gewijzigd.

Betekent dat dat ik geen SIM krijg?

icon

Beste antwoord door Bas 24 June 2021, 16:04

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7

@Steven_3105 Nee, je gaat wel je SIM krijgen (heb je die nog niet dan?), maar je oude nummer heb je om (onbekende) redenen niet mee kunnen nemen. Een Moderator (= Simyo medewerker) zal hier nog wel op reageren verwacht ik.

Vooralsnog is je tijdelijke nummer bij Simyo je nieuwe nummer. Let wel, ga hier nog niet direct gebruik van maken, omdat je dan buiten-de-bundel-kosten gaat betalen.

Of bedoel je met je post dat je aanvraag tot nummerbehoud bij/door je nieuwe provider, omdat je weggaat bij Simyo, is geweigerd?

Oh oke,

Simyo is mijn nieuwe provider. Wat betreft oude provider is er niets goed te zeggen.

Maar als nog bedankt :)

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Steven, 

Welkom op ons forum!

Ik heb even gekeken en het lijkt erop dat we je te behouden nummer niet kunnen overnemen van je huidige provider en dat je bij hun na moet gaan wat de reden hiervan is. Heb je al contact met ze opgenomen om te vragen waarom ze de aanvraag nummerbehoud hebben afgewezen? 

Mochten we je nummer niet kunnen overnemen, dan is het belangrijk dat we je aanvraag nummerbehoud annuleren en je bundels activeren zodat je van onze diensten gebruik kunt gaan maken met het telefoonnummer dat je van ons hebt gehad. Kun je in een reactie op dit bericht laten weten of dat de bedoeling is?

Hoor het graag van je!

Groetjes,
Bas

Hoi Bas,

U kunt het nummerbehoud annuleren.

Alvast bedankt :)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Steven_3105,

 

Ik heb het nummerbehoud verzoek voor je geannuleerd! 

 

Fijn weekend!

 

Groetjes,

Daisy

Dank u, en zelfde

Reageer