.

Beantwoord

Waarom lukt het overstappen van Prepaid naar Sim Only niet?


ik heb een prepaid simyo kaart en ik wil graag overstappen op sim-only omdat ik simpelweg een bundel wil afsluiten. Nu geeft het programma een foutmelding dat ik ergens een nummerbehoud heb aangevraagd waar ik niks van weet ? nu dacht ik dat ik dit misschien eerst moest regelen om van Simyp naar Sim-only te gaan, dus ik heb nummerbehoud aangevraagd, en nu geeft het programma een foutmelding (error 1.1) aan. Wat is hier mis gegaan, heb ik bij het aanschaffen nummerbehoud aangevraagd en ben ik dit vergeten ?
icon

Beste antwoord door Caspar 14 July 2016, 16:26

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi mmeibos,

Wat leuk dat je je vraag stelt op het forum :D

Vervelend voor je dat het je niet lukt om over te stappen van Prepaid naar Sim Only. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie geen nummerbehoud lopen of iets dergelijks. Het moet dus gewoon mogelijk zijn om over te stappen van Prepaid naar Sim Only. Raar dat het bij jou niet lukt. Welke browser gebruik je? En probeer je het wel via een computer en niet via bijvoorbeeld een tablet of iets dergelijks?

Wat je kunt proberen is om je cookies en je cache te verwijderen van je browser en het opnieuw te proberen. Lukt het zo wel? Zo niet, dan gaan we natuurlijk naar andere oplossingen kijken!

Groetjes,
Caspar
Hallo Caspar,

Bedankt voor je reactie maar helaas heeft het verwijderen van cookies en cache niks uitgehaald. Ook heb ik op zowel mijn telefoon als mijn computer hetzelfde geprobeerd, maar helaas steeds hetzelfde bericht (dat ik moet wachten tot mijn nummerbehoud is geaccepteerd). Is er een andere manier om over te stappen op sim only ?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mmeibos,

Wat bizar! Er loopt absoluut geen verzoek tot nummerbehoud. Ik zal dit doorzetten naar de afdeling die hierover gaat. Is het goed als ik jou later op de dag nog een berichtje stuur hierover? Ik ga het tot op de bodem uitzoeken voor je.

Tot straks!

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,

Bedankt dat je er werk van wilt maken, hou me a.u.b op de hoogte. Ik heb deze sim kaart nu een paar jaar en er nooit veel mee gedaan, en sinds kort heb ik een nieuwe telefoon waarbij ik een bundel wil afsluiten. Ik heb meer berichten gevonden met een soortgelijk probleem, maar die personen hadden wel nummerbehoud aangevraagd in het verleden. Heel apart allemaal...

Met vriendelijke groet,

Merwin
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mmeibos,

Dankjewel voor je geduld! Ik heb dit besproken met de afdeling die over nummerbehoud gaat, maar ook zij vertelden mij dat er echt geen verzoek loopt. Intussen heb ik een ticket ingeschoten naar onze technische afdeling. Ik hoop dat zij meer informatie kunnen bieden over deze aparte melding! Denk je dat je nog héél eventjes kunt wachten?

Ik zal het je meteen laten weten als ik meer informatie heb.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mmeibos,

Dit is lekker snel gegaan! 🙂 De technische afdeling heeft dit met spoed behandeld. Alles is nu in orde gemaakt en de melding hoort verdwenen te zijn. Wil je de overstap nogmaals maken? Dan moet alles gewoon goed gaan! Let je er wel op dat je na de controlebetaling van € 0,01 nog wel op een bevestigende knop klikt?

Ik ben echt benieuwd! Hou je me op de hoogte!

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,

Ik krijg nu geen foutmelding meer, dus dat is gelukkig opgelost, en ik heb nu een bundel aangevraagd (100 min/ 1000MB), en 0.01cent overgemaakt, maar de pagina gaat nu vervolgens niet automatisch naar stap 3... controle denk ik dat dat is. Is mijn abbonement nu dan wel aangesloten ? of heb ik nog steeds prepaid nu.
Met andere woorden, ik zag geen bevestiging knop... haha, ik zal nog eens kijken
Oké ! ik heb er gewoon overheen gekeken, sorry, die laatste 2 mailtjes waren puur mijn haast. Het is allemaal geregeld, binnen een dag is het overgezet en dan kan ik gebruik maken van mijn bundel.

Bedankt voor de Hulp Jihane en Caspar !
Reputatie 3
Badge +5
Hoi mmeibos,

Haha, wat goed dat je het alsnog hebt kunnen regelen! Enorm leuk om te zien hoe je ons op de hoogte hebt gehouden van de procedure. Ben blij dat het is opgelost.

Ik zie dat de aansluiting vandaag succesvol is omgezet en dat je er al gebruik van hebt gemaakt. He-le-maal goed!

Nog veel plezier met je Sim Only aansluiting!

Groetjes,
Ilias

Reageer