.

Beantwoord

Waarom krijg ik nog een factuur?


Hallo mijn nummer is overgezet naar Vodafone 29 maart. Waarom krijg ik dan van jullie nog een factuur van (maart) betaling voor 1april t/m 30 april? Ik heb me netjes aan de opzegtermijn gehouden zover ik weet.
icon

Beste antwoord door Angela 20 April 2016, 15:26

Bekijk originele reactie

10 reacties

Beste Simyo,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben overgestapt naar prepaid bij jullie maar toch krijg ik het bericht dat er een factuur klaarstaat en er 17,90 euro gaat worden afgeschreven. Dit zie ik niet terug op mijnsimyo en klopt ook niet. Hoe zit dit?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Fanny & Maxkoppers,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vreemd dat er voor jullie allebei iets niet helemaal goed lijkt te gaan! Je hoort natuurlijk geen factuur voor de bundels van april te krijgen.

Ik heb het voor jullie nagekeken en ik zie inderdaad dat deze facturen afgeschreven gaan worden. Dit zijn de laatste facturen die voor jullie opgemaakt zijn. Helaas kan ik de afschrijving van deze factuur niet tegenhouden. Dit is al naar de bank gestuurd. Ik wil jullie vragen om deze factuur niet te storneren. Dan zorg ik ervoor dat de onterechte kosten binnen 2 weken na afschrijving op jullie bankrekening staan.

Als jullie het bedrag wel storneren, dan kan de terugbetaling niet plaatsvinden. Bij deze nogmaals het verzoek om dit niet te doen.

Laten jullie weten of jullie hier mee akkoord gaan?

Groetjes,
Angela
Prima, dank voor je reactie
Hoezo? ik kan toch gewoon weigeren dan hoef je ook niets terug te betalen. Het is toch nog niet afgeschreven.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Maxkoppers & Fanny,

@MaxKnoppers, graag gedaan! Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan even weten?

@Fanny, helaas werkt dat niet op deze manier. Zoals aangegeven is de opdracht al naar de bank verstuurd en kan ik deze niet tegenhouden. Wil jij echt niet dat wij het bedrag hierna op je bankrekening storten, dan mag je hem weigeren. Hierna moeten wij wachten tot het bedrag weer bij ons binnen is om vervolgens deze factuur in ons systeem op €0 te zetten. Dit proces duurt wat langer en is niet geheel gebruiken. Laat je weten wat je precies wilt doen zodat ik de juiste actie kan ondernemen voor je?

Groetjes,
Angela
Ik begrijp dat door een fout van jullie de klant zich moet aanpassen. Dit is natuurlijk de omgekeerde wereld en zeker niet klantvriendelijk. Ik zal voor deze keer niet weigeren maar dan verwacht ik idd wel binnen twee weken een terugstorting. Ik kies niet voor de andere optie omdat ik daar ook waarschijnlijk weer achteraan moet zitten.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Fanny,

Het scheelt jou nu juist een handeling, vandaar dat we dit voorstellen 🙂. Omdat je aangeeft er toch meer vertrouwen in te hebben om de factuur terug te halen (of de betaling te blokkeren) bij de bank, dan kun je dit doen! We kunnen namelijk een terugbetaling binnen twee weken niet garanderen.

Groetjes, Tiury
Hallo Angela, ik heb de factuur geweigerd. Nu kreeg ik al een sms van simyo of ik alsnog de factuur wilde betalen. Halen jullie svp de factuur een keer uit jullie systeem? BVD
Het is inmiddels al geregeld
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Fanny,

Sorry voor de enorm late reactie! Dit is niet onze bedoeling geweest. Ik durf niet te zeggen waarom eerste reactie niet bij ons naar voren is gekomen.

Fijn om te zien dat je ondertussen contact met onze telefonische klantenservice en dat zij het met je opgelost hebben. Fijn dat het alsnog op deze manier geregeld is met je 🙂 Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer