.

Beantwoord

Waarom komt het telefoonnummer en het simkaartnummer niet overeen bij het aanvragen van nummerbehoud?

  • 3 June 2017
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Wij proberen 2 nummers over te zetten van Ziggo naar Simyo. Bij beiden krijgen we te horen dat het telefoonnummer en het SIMkaartnummer niet overeenkomen.. Beide simkaarten beginnen met het nummer zoals in een ander antwoord wordt genoemd, welke van UPC moet zijn. De ene hebben we nu over kunnen zetten door de provider te wijzigen naar UPC (nooit klant van geweest) maar bij de andere werkt dat niet, hoe kunnen we deze toch aanmelden? (alle nummers gecheckt en deze kloppen echt)
icon

Beste antwoord door Caspar 7 June 2017, 12:10

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jeroen22,

Wat vervelend dat het nummerbehoud niet helemaal soepel gaat. Ik wil graag voor je kijken of ik het in orde kan maken. Kun je het desbetreffende 06-nummer en het simkaartnummer via een privébericht geven? Dan zal ik het allemaal voor je in orde maken!

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

Reageer