.

Beantwoord

Waarom kan mijn nummer niet overgezet worden?

  • 16 November 2018
  • 2 reacties
  • 246 Bekeken

Ik had bij jullie een prepaid nummer maar had een nieuwe simkaart nodig voor mijn nieuwe telefoon, deze heb ik ook bij jullie besteld met nummerbehoud. Maar nu kreeg ik vandaag een mail dat mijn vorige provider mijn nummer niet wil overzetten terwijl jullie zit zijn. Waarom kan dit niet en hoe kan dat wel?
icon

Beste antwoord door Ray 16 November 2018, 12:58

Bekijk originele reactie

2 reacties

Je vraagt een nieuw pakket aan en vraagt daarbij nummerbehoud bij aan. Dat is een stappenplan voor nieuwe klanten, of zij die van sim only naar prepaid gaan.

Bestaande klanten vragen een nieuwe simkaart aan via MijnSimyo - instellingen - simkaart. Je behoud dan nummer en krijg een 3in1 simkaart.

Een moderator zal nog reageren i.vm. met je afgekeurde aanvraag.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Ruudschepers7,

Welkom op het Forum!

Zoals Ray het al heeft uitgelegd, kan je als bestaande klant een vervangende simkaart aanvragen via Mijn Simyo. Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met ons. Je nieuwe bestelling is geannuleerd. En mijn collega heeft een vervangende simkaart naar je toegestuurd.

Mocht je nog vragen hebben, weet je ons te vinden!

@Ray Bedankt voor je antwoord!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer