.

Beantwoord

Waarom kan ik nog geen gebruik maken van mijn nieuwe simkaart?

  • 5 December 2017
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

gisteren bericht gehad dat vandaag omzetting met nummerbehoud zou plaatsvinden. om 09.30 inderdaad geen verbinding meer via vodafone. dus nieuwe simyosimkaart geplaatst. echter nu om 18.00 uur nog steeds niet bereikbaar op oude nummer! en nu? ik ben niet bereikbaar!
icon

Beste antwoord door Els 6 December 2017, 14:59

Bekijk originele reactie

2 reacties

Simkaart geactiveerd?
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Tinyd,

Welkom op het Simyo Forum! Leuk dat je bent overgestapt naar Simyo, uiteraard snap ik dat je dan wel graag gebruik wilt maken van je simkaart.

Ik zie in mijn systeem dat je simkaart van Simyo inmiddels is geactiveerd, kun je nu wel verbinding maken met het KPN-netwerk? Zo niet, probeer het netwerk dan handmatig te selecteren met je telefoon. Lukt het dan wel?

In mijn systeem zie ik dat je hierover ook al contact hebt gehad met mijn collega via Twitter, is je probleem inmiddels opgelost? Mocht je nog vragen hebben, dan raad ik je aan om te reageren op de berichten van mijn collega op Twitter. Zo voorkomen we dat we op twee kanalen langs elkaar heenlopen en wordt je sneller geholpen met een oplossing, goed? 🙂

@ Ray, thanks!

Groetjes,
Els

Reageer