.

Beantwoord

Waarom kan ik niet gebeld worden?

  • 18 January 2016
  • 5 reacties
  • 158 Bekeken

Hallo,

Vandaag (18-08-2016) is mijn mobiele nummer van kruitvat mobiel prepaid omgezet naar simyo simonly abonnement. Ik kan bellen, maar niet worden gebeld.
De beller krijgt de boodschap dat mijn nummer niet in gebruik is. Is mijn telefoonnummer misschien niet goed overgezet? Graag met spoed nakijken a.u.b.?

mvg,
Patricia
icon

Beste antwoord door Sean 19 January 2016, 11:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Patricia,

Welkom bij Simyo en welkom op het forum! Wat vreemd dat je niet gebeld kan worden, maar wel kan bellen. Ik heb het voor je nagekeken en de overstap is voltooid en jouw Simyo aansluiting is actief. Heb je dit probleem bij een specifiek nummer, of kan je door niemand gebeld worden?

Groetjes,
Sean
Hoi Sean,
dank je voor je reactie.
Het probleem had ik met alle nummers die mij probeerden te bellen.
Ik had mijn vraag ook via een email gesteld. Jullie hebben de instellingen voor mijn aansluiting opnieuw ingesteld.
Na een herstart van mijn telefoon kon ik bellen en worden gebeld.
Eind goed al goed

mvg,
Patricia
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Patricia Atmosoerodjo,

Goed dat je de hulptroepen van ons e-mail team had ingeschakeld, want ik kan me voorstellen dat je zo gauw mogelijk geholpen wilde worden 🙂. Goed dat een simkaart reset voldoende was!

Werkt alles helemaal naar wens?

Groetjes, TIury
Hoi tiury,
Het probleem is inmiddels opgelost.mijn simkaart is door simyo opnieuw ingesteld, moest vervolgens een reboot doen van mijn toestel....et voila.

Mvg,
Patricia
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Patricia,

Fijn dat alles nu goed werkt! Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden 🙂

Groetjes,
Sean

Reageer