.

Beantwoord

Waarom kan ik de datum voor nummerbehoud niet aanpassen?

  • 4 August 2018
  • 7 reacties
  • 215 Bekeken

Hallo allen, via een vriendendeal heb ik een prepaid bij Simyo aangevraagd met een aanvraag voor nummerbehoud bij het opzeggen van mijn sim only bij Tmobile.
Kennelijk heb ik een verkeerde datum ingevuld en kreeg ik een bericht van Simyo dat het verzoek in eerste instantie is afgewezen door Tmobile vanwege de resterende looptijd.
Op mijn simyo kan ik volgens dit bericht een nieuwe datum / aanvraag indienen maar ik kan gewoonweg niets invullen, alleen een bevestigingsknop met 'aanvraag indienen. Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe / wat er fout gaat op mijn simyo?
icon

Beste antwoord door Els 5 August 2018, 12:20

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Rossi,

Welkom op het Simyo Forum! Wat leuk dat je naar ons wilt overstappen! Natuurlijk wil je dan wel zonder problemen je eigen telefoonnummer meenemen.

Ik zie inderdaad dat T-Mobile de aanvraag voor nummerbehoud heeft afgewezen vanwege de datum. Ze geven aan dat je pas in december kunt overstappen naar een andere provider vanwege je contractduur. Bij een abonnement kun je een opzegging of aanvraag van nummerbehoud indienen vanaf 60 dagen voor je einddatum. Dat betekent dat je nu simpelweg nog wat te vroeg bent, waardoor je die datum niet kunt selecteren. Als je een andere datum selecteert, zal je oude provider de aanvraag alsnog afwijzen. 😞

Klopt het dat je einddatum van je huidige abonnement pas in december ligt? Zo niet, dan raad ik je aan hierover contact op te nemen met T-Mobile.

Laat je het weten als je vragen hebt?

Groetjes,
Els
Hoi Els,

De einddatum is i.d.d 2dec18. Wordt het dan later (zeg november) wel mogelijk om op mijn simyo een andere datum in te vullen voor het verzoek nummerbehoud? In kan nu namelijk geen datum invullen, alleen maar een nieuw (dus nu nog nutteloos) verzoek indienen.

Groet, Rossi
Vanaf 2 oktober kun je een nieuw verzoek indienen voor nummerbehoud.
Hallo Ray,

Duidelijk, bedankt.

Groet, Arnold
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Rossi,

Ik zie dat Ray je al duidelijkheid heeft gegeven. Inderdaad, vanaf 2 oktober kun je de datum invullen! 🙂

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Els
Hoi Els,

Vooralsnog geen vragen meer, mijn verwarring komt voort uit het feit dat ik mocht verlengen en ik dacht dat ik dan dus ook tegelijkertijd mocht opzeggen (niet dus 😁).

Groet, Arnold
Reputatie 6
Badge +5
Hi Arnold,

Aha, dat verklaart een hoop 😉 Dan verwelkomen wij je aan het einde van dit jaar bij Simyo! Mocht je verder nog wat willen weten, dan weet je hoe je ons kan bereiken.

Groetjes,
Niels

Reageer