.

Beantwoord

Waarom is mijn nummerbehoud aanvraag afgewezen?

  • 7 February 2020
  • 3 reacties
  • 491 Bekeken

Na 4 jaar bij Simyo krijg ik bij mijn Simyo dit te zien:

Rode stip met wit kruis erin: Je aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen
Het opgegeven telefoonnummer is niet actief. Pas je gegevens aan of neem contact op met nummerbehoud@simyo.nl.
Link: Bekijk je aanvraag

Inmiddels ben ik niet meer geinteresseerd in nummerbehoud, wat nu ?

RLvL

icon

Beste antwoord door Daisy 8 February 2020, 16:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Jeffrey2541,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Het 06 nummer dat je in de post had staan heb ik even voor je verwijderd, omdat hij anders voor iedereen op het forum te zou zijn. Ook heb ik je over deze situatie even een privéberichtje gestuurd omdat ik ter controle nog wat privégegevens van je nodig heb.

 

Ik spreek je daar!

 

Groetjes,

Tessanne

Hoi,

Ik heb gevraagd om mijn nummer te behouden (ik zat ook bij Simyo voorheen), maar zij hebben mijn verzoek geweigerd. Ik kreeg een email met daarin het bericht: ’Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.’

De reden hierbij was: reden vraagt om uitleg door je vorige provider.

Hierbij moet ik vermelden dat Simyo, hoogstwaarschijnlijk mijn nummer heeft afgesloten omdat ik het voor een periode niet gebruikt hebt. Onlangs heb ik een nieuw simkaart aangevraagd en gekregen, in de hoop dat ik mijn oude nummer alsnog kan behouden. Ik wil alsnog heel graag mijn oude nummer behouden.

Kunt u mij daarbij helpen?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi RLvL,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Je kunt je nummer altijd meenemen naar een andere provider wanneer je niet een lopend contract hebt en het nummer actief is op het netwerk. Ik begrijp uit je verhaal dat dit niet is gelukt maar het ook niet meer nodig is? Dan hoef je verder niks te doen.

 

Kan ik je verder ergens bij helpen?

 

Groetjes,

Daisy

Reageer