.

Beantwoord

Waarom is mijn nummer nog niet overgezet?

  • 16 September 2018
  • 3 reacties
  • 322 Bekeken

Zondag 9 september heb ik bij jullie mijn nieuwe SimOnly abonnement afgesloten met nummerbehoud. Ik kreeg daarom een tijdelijk Simyo-nummer om te kunnen inloggen op de site en in de app. Vandaag (zondag 16 september) zou mijn eigen nummer worden overgezet. Dus heb ik mijn simkaart vandaag geactiveerd, maar mijn nummer is nog steeds niet overgezet naar Simyo. Ook kan ik mijn eigen nummer dus nog niet gebruiken in de app of op de site.. En mijn bundel is dus ook nog niet actief..

Nu is dus mijn vraag, wanneer wordt mijn nummer wél overgezet?
icon

Beste antwoord door Scotsman 16 September 2018, 19:55

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Voor zover ik weet gebeurt het overzetten van een nummer niet in het weekend. Het zal dus waarschijnlijk in de loop van morgen gebeuren.
Dankjewel voor je reactie! Vond het al een beetje vreemd dat ze het op zondag zouden doen, maar ik heb gisteren wel de herinneringsmail gekregen waarin stond dat ze mijn nummer vandaag gingen overzetten. Maar dan wachten we morgen even af..
Reputatie 7
Badge +10
Hi Menne,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap dat je dit verwarrend vindt! Is het ook wel, natuurlijk! Wat Scotsman zegt is helemaal juist: op weekend-dagen worden nummers niet overgezet, dus dat is vandaag gebeurd. Het is een vreemd dingetje dat die data soms toch in het weekend komen te staan, dat heeft te maken met providers die 'm dan net niet juist invoeren soms. Maar nu is het intussen geregeld, ik zie dat je bundels actief zijn en dat je lekker aan de gang kunt met je nieuwe Simyo aansluiting.

Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen weet je ons te vinden!

@ Scotsman, dank voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer