Beantwoord

Waarom is mijn nummer nog niet naar Simyo overgezet?

  • 3 december 2018
  • 1 reactie
  • 227 Bekeken

Als het goed is zou mijn nummerbehoud vandaag 3 december actief worden. Dit is tot nog toe niet het geval. Doe ik iets verkeerd? Mijn simkaart heb ik als nieuwe overstappende abonnee geactiveerd. Ik kom van HollandsNieuwe.
icon

Beste antwoord door Niels 4 december 2018, 12:20

Hi Miranda11,

Welkom bij Simyo en op het Simyo Forum :)

Als nummerbehoud is aangekondigd voor een bepaalde dag, kan het tot in de avond duren voordat het nummer is overgezet. Enkele minuten nadat je dit topic hebt geopend, is het nummer bij ons ondergebracht. Je huidige forumaccount was nog gekoppeld aan je tijdelijke nummer, ik heb dit aangepast. Voortaan kan je inloggen met je eigen nummer, hier heb ik je ook nog een mail over gestuurd.

Heb je hier verder nog vragen over? Ik hoor het graag!

Groetjes,

Niels
Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hi Miranda11,

Welkom bij Simyo en op het Simyo Forum :)

Als nummerbehoud is aangekondigd voor een bepaalde dag, kan het tot in de avond duren voordat het nummer is overgezet. Enkele minuten nadat je dit topic hebt geopend, is het nummer bij ons ondergebracht. Je huidige forumaccount was nog gekoppeld aan je tijdelijke nummer, ik heb dit aangepast. Voortaan kan je inloggen met je eigen nummer, hier heb ik je ook nog een mail over gestuurd.

Heb je hier verder nog vragen over? Ik hoor het graag!

Groetjes,

Niels

Reageer