.

Beantwoord

Waarom is mijn nummer nog niet actief?

  • 22 July 2018
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

hallo,

De titel zegt het al.. Mijn nummer zou 21 juli worden overgezet maar dit is niet gebeurd.
Ook mijn bundels zijn dus nog niet actief.
Mijn oude simkaart werkt ook gewoon nog, maar mijn prepaid bundel daar is vandaag verlopen dus nu kan ik niets meer buitenshuis qua internet en bellen.

Hoor graag van jullie, Groetjes
icon

Beste antwoord door Els 23 July 2018, 15:40

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Cobravosje,

Welkom op het Simyo Forum! Wat leuk dat je bent overgestapt naar de Simyo-familie! 🙂

Natuurlijk snap ik dat je dan graag snel je eigen nummer wilt gebruiken. Ik zie dat je simkaart, bundels en telefoonnummer inmiddels bij ons zijn geactiveerd op het netwerk. Hierover heb je vanmorgen al contact gehad met één van mijn collega's. Mijn collega heeft ook een verzoek neergelegd bij onze financiële afdeling om te kijken naar de kosten die buiten je bundel in rekening zijn gebracht. Zodra hierover meer bekend is, ontvang je van haar een terugkoppeling.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Els

Reageer