.

Waarom is mijn nummer niet overgezet?

  • 28 June 2020
  • 1 reactie
  • 327 Bekeken

Hallo,

 

Ik zou vandaag van Kpn overstappen naar simyo met nummerbehoud.

 

Gisteren kreeg ik een mail dat dit vandaag (zondag) zou plaats vinden.

 

Vanmorgen stelde ik via whatsapp de vraag hoe laat dit zou gebeuren. De medewerker had geen idee dus ik mocht een chat openen. De medewerker van de chat wist het ook niet. Dua even afwachten.
 

Rond half 7 savonds nog niks veranderd dus ik stuur een appje met de vraag of de transitie wel goed is gegaan. Geen antwoord terwijl op de site staat aangegeven dat jullie via de app bereikbaar zijn tot 20:00 uur.

Nu lees ik wat rond op het forum en blijkt dat een jaar geleden iemand dezelfde vraag had...en het antwoord was dat dit een fout was want het overzetten met nummerbehoud vind nooit in het weekend plaats. Als jullie een jaar geleden al weten dat dit soms fout gaat….waarom gebeurd het nu dan nog steeds? Het is erg slordig communiceren. 

Bas 3 jaar geleden

Hoi Sell, 

Welkom op ons forum!

Het is voor ons niet mogelijk om een exact tijdstip te geven waarop een telefoonnummer wordt overgezet van de ene naar de andere provider. Dat komt doordat een overkoepelende organisatie hiervoor verantwoordelijk is. Daarom adviseren we altijd om op de dag van nummerbehoud je oude simkaart te blijven gebruiken tot die niet meer werkt. Als je op dat moment onze simkaart in je toestel doet, dan kun je gelijk gebruik gaan maken van onze diensten met je eigen nummer. 

Maar nummerbehoud vindt inderdaad niet plaats in het weekend en dat had mijn collega even moeten aangeven. Je hebt die e-mail een dag te vroeg ontvangen en je nummer is vandaag pas door ons overgenomen :disappointed_relieved: Sorry voor het ongemak!  

Als het goed is werkt alles nu wel zoals het hoort :smile: Kan ik je nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes,
Bas

 

 

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Sell, 

Welkom op ons forum!

Het is voor ons niet mogelijk om een exact tijdstip te geven waarop een telefoonnummer wordt overgezet van de ene naar de andere provider. Dat komt doordat een overkoepelende organisatie hiervoor verantwoordelijk is. Daarom adviseren we altijd om op de dag van nummerbehoud je oude simkaart te blijven gebruiken tot die niet meer werkt. Als je op dat moment onze simkaart in je toestel doet, dan kun je gelijk gebruik gaan maken van onze diensten met je eigen nummer. 

Maar nummerbehoud vindt inderdaad niet plaats in het weekend en dat had mijn collega even moeten aangeven. Je hebt die e-mail een dag te vroeg ontvangen en je nummer is vandaag pas door ons overgenomen :disappointed_relieved: Sorry voor het ongemak!  

Als het goed is werkt alles nu wel zoals het hoort :smile: Kan ik je nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes,
Bas

 

 

Reageer