.

Beantwoord

Waarom is mijn nummer 3 weken eerder overgezet dan de einddatum van mijn abonnement bij mijn vorige provider?

  • 11 July 2017
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

Hallo,
Ik ben van Robin naar Simyo gegaan en heb nummerbehoud aangevraagd per eerst mogelijke datum.
Nu was ik in de veronderstelling dat dat dan eind oud abbo van Robin zou zijn, maar dit is ruim 3 weken eerder
dan het oude abbo afloopt, dus een klein maandje teveel betaald.

Ik dacht eigenlijk dat er gekeken zou worden naar wanneer het oude abbo afloopt of opgezegd kan worden en dat die
datum(of iets ervoor) dan aangehouden zou worden als overgang.
Ik had nog 3 weken onbeperkt kunnen internetten via Robin, maar als het goed is word vandaag mijn oude simkaart
ongeldig en die van Simyo actief.

Klopt dit?

Groet,

Hanzell
icon

Beste antwoord door Samantha 12 July 2017, 14:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +7
Hoi Hanzell,

Welkom bij Simyo en op ons forum :D

Wat jammer dat je eerder bent overgestapt dan je had verwacht. Als jij aangeeft dat je zo snel mogelijk wilt overstappen, gaan wij kijken naar de eerst mogelijke datum. Dit was 11-7-2017. Wij kunnen niet zien tot wanneer je abonnement bij een andere provider loopt. Daarom sturen wij een verzoek met een datum, je provider kijkt of dat mogelijk is in verband met je abonnement en opzegtermijn. Robin Mobile is met deze datum akkoord gegaan. Normaal gesproken heb je bij een abonnement een opzegtermijn van 30 dagen. Als je nog een lopend abonnement had, was Robin Mobile waarschijnlijk niet akkoord gegaan met deze datum.

Normaal gesproken wordt je abonnement bij je andere provider stopgezet zodra je nummer is overgezet. Zo voorkom je dubbele kosten. Als je bij Robin Mobile wel voor de hele maand betaald hebt, kun je het beste contact met hen opnemen zodat ze dit kunnen aanpassen.

Je nummer is sinds gisteren actief bij ons. Als het goed is, werkt je Robin Mobile simkaart nu ook niet meer. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha
Dank voor je antwoord, ik denk dat Robin gelijk van me af wilde, want in ongeveer 1 week kon het al worden over gezet (11-7) terwijl Robin nog door liep tot 2-8.
Ik had nog graag een paar weekjes onbeperkt kunnen internetten, maar ben toch blij met de overstap, ik deed er te weinig mee! 🙂
Badge +7
Hoi Hanzell,

Als je bij Robin Mobile onbeperkt kon internetten, kan ik dat heel goed begrijpen. Maar ik vind het ook heel fijn om te horen dat je blij bent met de overstap.

Nogmaals van harte welkom bij Simyo en alvast een fijn weekend :D

Groetjes,
Samantha

Reageer