.

Beantwoord

Waarom heb ik probleem met nummer overzetten?

  • 30 April 2019
  • 4 reacties
  • 323 Bekeken

Ik heb laatst een verzoek ingediend om mijn nummer over te laten zetten naar mijn nieuwe simkaart, maar ik krijg hier maar geen antwoord op. Iemand die kan helpen?
icon

Beste antwoord door Kevin 1 May 2019, 12:03

Bekijk originele reactie

4 reacties

Die nieuwe simkaart, hoe heb je die besteld / aangevraagd?

Bij het bestellen van een nieuwe simkaart via je MijnSimyo gaat automatisch je nummer mee, vandaar dat ik het vraag.
Die nieuwe simkaart, hoe heb je die besteld / aangevraagd?

Bij het bestellen van een nieuwe simkaart via je MijnSimyo gaat automatisch je nummer mee, vandaar dat ik het vraag.

ik heb een nieuw abonnement afgesloten, toen moest ik kiezen of ik mijn huidige nummer wilde behouden, de eerste keer is dit afgewezen en daarna heb ik het opnieuw geprobeerd maar ik krijg geen antwoord meer.
En wanneer loopt je huidige / oude abonnement af?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Roel,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik heb meteen even nagekeken wat hier nu mis gaat. Ik zie dat je over wilt stappen van prepaid naar Sim Only. Je hebt hier een hele nieuwe bestelling met nummerbehoud voor gedaan. Dit is helaas niet hoe het werkt. We hebben je dus op 25 april al een mail gestuurd dat de aanvraag is afgekeurd.

Wanneer je wilt overstappen van prepaid naar Sim Only, dan kun je gemakkelijk de 'stap over naar Sim Only' knop gebruiken op Mijn Simyo. Het enige probleem in jouw geval, is dat je zo te zien nog minderjarig bent. We moeten in eerste instantie de prepaid aansluiting dus op naam van een volwassene gaan zetten. Ik wil je vragen om een mail te sturen naar klantenservice@simyo.nl met daarin de aanvraag om de tenaamstelling aan te passen, hierbij hebben we een kopie paspoort/ID nodig van de oude en de nieuwe eigenaar van het nummer.

Nadat dit is geregeld, kun je gemakkelijk de overstap maken naar Sim Only, je kunt dan gewoon je eigen simkaart en telefoonnummer blijven gebruiken.

Je hebt nu natuurlijk ook een hele nieuwe bestelling voor een Sim Only gedaan, ik wil je vragen om deze te annuleren via onze annuleringspagina.

Mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik dat graag. Dankjewel voor de hulp Ray!

Groetjes,

Kevin

Reageer