.

Beantwoord

Waarom duurt het nummerbehoud van mijn vorige provider (T-Mobile) zolang?

  • 17 November 2018
  • 4 reacties
  • 455 Bekeken

hallo,

Waarom duurt het antwoord van mijn vorige provider (T-Mobile) zolang? Er stond dat het ongeveer 2 werkdagen kon duren maar het is nu al een paar weken. Hierdoor moest ik dus buiten mijn bundel alles doen.

Als dit nog langer duurt, dan zou ik graag nummerbehoud willen annuleren.

Hoor graag van jullie, Groetjes
icon

Beste antwoord door Ashweeta 19 November 2018, 10:14

Bekijk originele reactie

4 reacties

Waar staat dat het 2 dagen duurt? Net Als Simyo hanteert T-Mobile een opzegtermijn van 1 maand. Dus daarna kan pas het nummer worden vrijgegeven.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi lisagt,

Welkom op het Forum!

Je hebt 26 oktober je bestelling met nummerbehoud geplaatst. Je hebt toen een sms van ons gekregen met een code. Hiermee moest jij je nummerbehoudverzoek bevestigen en konden wij het verzoek indienen bij T-Mobile. Je zou dan binnen twee werkdagen antwoord krijgen op het verzoek. Je hebt helaas niet gereageerd op het sms'je om je verzoek te bevestigen. Daarom is er geen aanvraag ingediend bij T-Mobile.

Je kan nu alsnog nummerbehoud aanvragen via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Het verzoek dien je in met het klantnummer van T-Mobile. Zodra jij het verzoek ingediend hebt, ontvang je binnen twee werkdagen antwoord op je verzoek via de mail.

Zoals Ray het al zegt, heeft T-Mobile een opzegtermijn van 1 maand. Als je eerder wilt overstappen, kan je aan hen vragen of zij je nummer per direct kunnen vrijgeven.

Laat je het weten of het lukt?

@Ray, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Ashweeta
Tja....👇

Reputatie 6
Badge +5
Ach Ray, uiteindelijk zijn we er uitgekomen ;)

Groetjes,
Niels

Reageer