.

Beantwoord

Waar kan ik zien wanneer mijn nummerbehoud ingaat?

  • 12 April 2013
  • 9 reacties
  • 648 Bekeken

Mijn nummerbehoud zou volgens mij vandaag ingaan maar daar ben ik niet helemaal zeker van (er is namelijk nog niks overgezet), ik kan het ook nergens vinden.
Waar kan ik de datum voor de nummerbehoud vinden?
icon

Beste antwoord door Alex 17 April 2013, 12:34

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Van prepaid of van je oude provider?
Ik ga van mijn oude mobiel met prepaid (andere provider), naar een nieuwe mobiel met een abonnement van Simyo.
Reputatie 3
Badge +9
http://www.simyo.nl/sim-only/nummerbehoud/

p.s. kijk je spamfilter eens na soms zit daar de email in.
Bedankt, mijn nummer wordt dus in ieder geval binnenkort overgezet. Nog één vraag krijg ik er bericht wanneer het wordt overgezet of gaat dit volledig automatisch?
Reputatie 3
Badge +9
Dit gaat automatisch, maar je krijgt een email met de overstap datum.

Tot die tijd betaal je buiten de bundel tarieven...en die kunnen flink oplopen !!
Die mail is dus eigenlijk het probleem, ik heb geen mail waarin de overstapdatum staat. Alleen andere mails maar zonder overstapdatum.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum rob123,

Ik heb je nummerbehoud aanvraag even bekeken. Ik zie dat de aanvraag is afgewezen omdat het simkaartnummer niet correct is. Je zou de afwijzingsmail inmiddels ontvangen moeten hebben. Om alsnog gebruik te maken van nummerbehoud, wil ik je vragen een email te sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] en daarin het juiste simkaartnummer te vermelden. Ik zie dat je in eerste instantie een simkaartnummer hebt doorgegeven met maar 9 cijfers. Je hebt aangegeven een Vodafone aansluiting te hebben. Een Vodafone simkaartnummer telt altijd 19 cijfers.

Groetjes,

Alex
Ik heb mijn 19 cijferige nummer naar het mail-adres gestuurd, tijdens de bestelling kon ik maar 9 cijfers invoeren dus dat heb ik toen dan ook gedaan.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi rob123,

Ik zie dat de nummerbehoud afdeling je email heeft verwerkt. Er is een nieuwe aanvraag ingediend. Je ontvangt vanzelf weer updates per email over je nummerbehoud aanvraag.

Groetjes,

Alex

Reageer