.

Vraag

Vraag over nummerbehoud

  • 9 October 2012
  • 7 reacties
  • 419 Bekeken

Badge
Beste,

Mijn nummerbehoud is reeds goedgekeurt door mijn huidige provider (Vodafone abonnement). De overstap/overzetten vindt plaats op 5 november 2012, betekent dit ook dat ik dan direct mijn simyo abonnement bundel ingaat?

Of zit ik dan nog steeds buiten de bundel, als ik mijn simyo abonnement gebruik in november 2012?

Alvast bedankt !

7 reacties

Beste Symio.
Ik wil afzien van nummer behoud, omdat het niet lukt van de kant van t-mobile.
Telefonisch probeer ik jullie al 2 weken te bellen, maar kom er niet door.
De kosten van beide abbonnementen worden hierdoor steeds hoger, omdat ik nu met 2 nummers zit.
ik kom er niet achter hoe ik dit nu moet oplossen.
Hoor graag van jullie.
Kan ik een prive mail sturen met mijn gegevens?
Badge +2
Beste Minhhai,

Het klopt inderdaad dat je bundel ook per de datum dat wij het nummer overnemen ingaat.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste maaike81,

Uit onze gegevens blijkt dat de aanvraag voor nummerbehoud inmiddels is geannuleerd. Je abonnement is ingegaan met het door ons toegekende nummer.

Groetjes,

Arie
Beste Arie,

Ik heb geen nummerbehoud aangevraagd, maar heb wel een e-mail ontvangen dat mijn aanvraag voor nummerbehoud nog in behandeling is. Is deze e-mail per ongeluk naar mij toe verzonden of is er een fout gemaakt bij het afsluiten van mijn abonnement? Ik heb namelijk ook geen nummer doorgegeven die ik graag zou willen behouden. Ik zou graag gelijk mijn bundel willen gebruiken.

Hartelijke groet,

Emy
Badge +6
Beste Emy,

Welkom op het forum!
Ik heb je aansluiting in het systeem bekeken. Je bundels zijn geactiveerd en je hebt geen nummerbehoud aangevraagd.
Al je verbruik valt binnen je bundel
Badge
Heel erg bedankt voor je hulp Arie !
Badge +2
Beste Minhhai,

Graag gedaan. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer