.

Beantwoord

Kan ik via een externe partij overstappen naar een Simyo abonnement met telefoon?

  • 25 January 2017
  • 2 reacties
  • 146 Bekeken

Badge
via mobiel.nl wordt een iphone SE aangeboden voor €15 p.m. + €369 bijbetaling. Ik heb al abonnement bij simyo kan dit dan geregeld worden via simyo of moet ik weer nieuw abonnement afsluiten?
icon

Beste antwoord door Sean 26 January 2017, 12:51

Bekijk originele reactie

2 reacties

Je hebt een abbo bij simyo lopen, je zou dus een extra abbo afsluiten alleen voor die telefoon, bij mobiel.nl een reseller die ook simyo abbo verkoopt bij de telefoon. Normaal gesproken houdt het in dat je een telefoon afbetaald via het abbo maar nu ga je dus nog meer betalen als je dat zou doen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Biebske,

Wat leuk dat je op zoek bent naar een nieuwe telefoon!

Een abonnement in combinatie met telefoon kan je helaas niet via Simyo zelf bestellen, maar via een externe partij is een goed alternatief.

Je kunt dan alleen kiezen uit de bundels die op Mobiel.nl worden aangeboden. Je kunt wel je nummer behouden, maar omdat het om een overstap van Simyo naar Simyo gaat werkt dit niet op de normale manier.

Als je je nummer wilt behouden, dan mag je bij de aanvraag fictieve gegevens invullen. Kies KPN als provider, te behouden nummer 0612345678 en 12345678 bij simkaartnummer. Als je vervolgens een mailtje stuurt naar nummerbehoud@simyo.nl met de juiste gegevens, dan passen wij het aan zodat je aanvraag wordt goedgekeurd.

Laat je het weten als je hierover nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean

@Friesian, bedankt voor je hulp!

Reageer