.

Beantwoord

Verkeerds startdatum Simyo

  • 25 June 2013
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

Hallo Simyo,

Ik heb onlangs een nieuwe abonnement bij jullie afgesloten onder ordernummer 400102624. 
Ook heb ik aangegeven dat mijn oude nummer overgenomen moet worden van Vodafone. Mijn abonnement loopt bij Vodafone af per 1 september, dus heb ik bij jullie aangegeven dat het abonnement per 2 september moet ingaan. 

Onlangs kreeg ik van jullie een mail dat mijn nummer al op 16 augustus overgenomen zal worden, hierop heb ik meteen gereageed met de vraag of dit geen concequenties met zich meebracht. Het is tenslotte een halve maand eerder. 

En ja hoor, krijg ik vandaag een brief van Vodafone. 'Hierbij bestigen wij dat Vodafone van uw nieuwe aanbieder een verzoek heeft ontvangen tot voortijdige opzegging van uw contract' 'U ontvangt een eindafrekening vanwege de voortijdige opzegging van uw contract'. 

Hierdoor betaald ik eigenlijk een maand dubbel. Zouden jullie aan Vodafone willen doorgeven dat mijn contract per 2 september in moet gaan zoals eerder aangegeven en niet zelf data gaan lopen verzinnen? 

Alvast bedankt. Graag ontvang ik een reactie waarin wordt aangegeven dat de datum is gecorrigeerd. 

Met vriendelijke groet,

Chris Petersen
icon

Beste antwoord door Alex 26 June 2013, 17:01

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ChrisPetersen,

We kunnen de nummerbehoud datum voor je aanpassen. Wanneer je het telefoonnummer echter per 2/9/13 wilt laten overzetten, mogen wij pas een nieuw verzoek vanaf 1/7/13 indienen. Ik zie dat je deze vraag ook per mail hebt gesteld. Ook de nummerbehoudafdeling heeft je geadviseerd om op 1/7/13 bij ons een nieuw verzoek te laten indienen. Daarom wil ik je vragen om op 1/7/13 een mail te sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met het nieuwe verzoek tot nummerbehoud. De oude nummerbehoud aanvraag zal dan worden geannuleerd.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Alex

Reageer