.

Beantwoord

van Prepaid naar Abonnement

  • 18 December 2011
  • 4 reacties
  • 1021 Bekeken

Badge
Hi, ik heb nu een prepaid kaart van Simyo. Als ik nu over wil gaan op een Abo met I-net, krijg ik dan ook weer een nieuwe simkaart met bijbehorend migratie traject, of wordt het gekoppeld aan de huidige simkaart en is het dus enkel een administratieve mutatie?


Grtz, Norbert
icon

Beste antwoord door Kim1 6 January 2012, 10:39

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +3
helaas zal je een nieuwe simkaart krijgen, en nummerbehoud van prepaid naar abbonement kan ook he! dat je dat alvast weet djnobbie,
Badge
helaas zal je een nieuwe simkaart krijgen, en nummerbehoud van prepaid naar abbonement kan ook he! dat je dat alvast weet djnobbie,


Hi, ik was er al bang voor. En nummerbehoud is mij bekend dat wist ik wel, maar het is weer zo'n gedoe. Maar goed ik weet wat me te doen en te wachten staat. Bedankt :-)


Grtz, Norbert
Badge +3
dat nummerbehoud een heel gedoe is...achja,,,het is eigenlijk goed dat nummerbehoud bestaat in de telecomwereld 😉 en bovendien is het zowiezo al binnen 2 weken geregeld kan je van uit gaan en bij prepaid is het sneller... ;-P
en geen dank hoor ;P haha ;-P
Badge +4
Hoi Norbert,

Het is mogelijk om met behoud van je eigen prepaid nummer over te stappen.
Op het moment dat je Simyo sim only besteld krijg je ook de mogelijkheid om het formulier voor nummerbehoud in te vullen. Hier kun je aangeven per welke datum jouw nummer overgezet mag worden naar Simyo. Je krijgt binnen 2 dagen na de bestelling een Simyo sim only startpakket thuis gestuurd. Dit pakket hoef je niet te activeren. Rond de datum waarop jouw nummer wordt overgezet dien je in te loggen op www.simyo.nl en je Simyo sim only abonnement te activeren. Vanaf deze datum kun je dan bellen met jouw eigen nummer in combinatie met je Simyo sim only simkaart.

Wanneer je overstapt van prepaid naar een simyo sim only abonnement dan kunnen wij het resterend beltegoed in mindering brengen op je eerste factuur.

Groetjes Kim

Reageer