.

Beantwoord

Tweede dag onbereikbaar, wat nu?

  • 31 August 2021
  • 5 reacties
  • 155 Bekeken

Hoi Simyo,

Mijn nummer zou gisteren worden overgezet, maar helaas ben ik sinds gisterochtend geheel onbereikbaar. Mijn oude simkaart werkt niet meer, maar mijn tijdelijke nummer is ook niet bereikbaar. Heel erg onhandig aangezien dit nummer zowel voor werk als prive gebruikt wordt!!

Ik probeer al een tijdje via Whatsapp met jullie te communiceren, maar krijg nog altijd geen duidelijk antwoord op mijn vragen. Er schijnt een storing te zijn, maar het blijft erg onduidelijk tot hoe lang dit gaat duren. Eerlijk gezegd verwacht ik inmiddels wel dat jullie met een oplossing komen. Een appje met de boodschap 'dat ik maar wat vertrouwen erin moet houden' vind ik echt niet op zijn plaats.

Graag zou ik jullie bellen om dit te bespreken en een oplossing te zoeken, maar ja… dat gaat dus niet zonder werkend telefoonnummer….. 

Helpen jullie mij alsjeblieft verder? Hoe lang gaat dit nog duren?

groet,
Anouk

icon

Beste antwoord door Tessanne 1 September 2021, 12:02

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi Anouk, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Het is heel erg begrijpelijk dat je ontzettend baalt van deze situatie, dat is heel terecht! We hebben vastgesteld dat bij meerdere klanten het importeerverzoek is vastgelopen, ontzettend vervelend dat vinden wij ook.  We zijn nog aan het onderzoeken waar de oorzaak precies ligt. Helaas kan dus niet vastgesteld worden nog hoelang dat gaat duren, maar het onderzoek nog loopt en we zijn er druk mee bezig dit te verhelpen! Zodra we meer weten, zal ik het direct melden in dit topic.


Excuses voor het ongemak! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Anouk,

 

Het probleem lijkt inmiddels opgelost te zijn! Als het goed is heb je hier ook een mail over ontvangen. Mocht je nog steeds problemen ervaren dan horen we het graag!

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Simyo,

Mijn nummer zou vandaag worden overgezet. Mijn oude simkaart werkt niet meer, maar als ik met de nieuwe sim van Simyo bel, komt het tijdeijke nummer in beeld. Dat wil dus zeggen dat nummerbehoud nog niet is ingegaan terwijl de oude simkaart met dit nummer niet meer werkt. Ik hoop dat dit snel geregeld kan worden, omdat t nu bellen en internetten buiten de bundel zou zijn. 

Graag zou ik jullie bellen om dit te bespreken en een oplossing te zoeken, maar ik kan jullie niet bellen in het weekend.

Helpen jullie mij alsjeblieft verder? Hoe lang gaat dit nog duren?

mvg Brenda 

Reputatie 7

@Seanna Dat is wel heel vervelend. 
Echter, in het weekend wordt het forum ook niet (meer) bemand/bevrouwd.

Wat je zou kunnen doen is Simyo via WhatsApp contacten. Tot 17:00 uur vandaag moet je binnen 15 minuten worden geholpen.

Zie: https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Seanna,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je nummerbehoud op dat moment niet goed is overgegaan. Het klopt inderdaad dat wij in het weekend zowel telefonisch bereikbaar als op het forum niet bereikbaar zijn. Zoals @RicoK aangaf (thanks) zijn wij wél altijd bereikbaar op WhatsApp in het weekend. Dus mocht je ooit in het weekend hulp nodig hebben kun je ons via deze weg bereiken.

Ik heb jouw aansluiting er bij gepakt en zie dat het nummerbehoud inmiddels wel is uitgevoerd. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag!

Groetjes, 
Seren

Reageer