.

Beantwoord

Toch liever geen nummerbehoud

  • 21 December 2012
  • 15 reacties
  • 803 Bekeken

Zojuist heb ik een simyo abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Nu bedenk ik me opeens dat het voor mij fijner is om mijn oude nummer en simkaart te kunnen blijven gebruiken. Dus ik zou graag toch geen nummerbehoud hebben. Is het nog mogelijk om dat te veranderen?
icon

Beste antwoord door Wayne 28 December 2012, 11:17

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Schiet mij nou maar even lek want ik snap het niet 😕
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Mieke de Croon,

Klopt het dat je jouw aanvraag voor nummerbehoud wilt annuleren en gebruik van jouw Simyo aansluiting wenst te maken met het "tijdelijke" telefoonnummer?
Reputatie 7
Badge +9
Goed van jou, Wayne. Dat zal het zijn. :) Zal wel wat getroebleerd geweest zijn van het weekend, dat ik het niet snapte. Sorry Mieke.
Maar ze had het over oude nummer willen blijven gebruiken en toch geen nummerbehoud willen. 

Mieke? Your turn! ;)
Ja was misschien duidelijker geweest om het zo te formuleren 😉 Want dit is het inderdaad. Is het mogelijk?
Reputatie 7
Badge +9
 Is het mogelijk?

Ik denk dat dat mogelijk is, ja. 
Reputatie 2
Badge +1
Hey Mieke de Croon,

Zoals de leon aangaf (waarvoor dank) is het mogelijk om jouw aanvraag voor nummerbehoud te annuleren en jouw bundels te activeren met het Simyo telefoonnummer. Indien je dit wil, kan je dat in een reactie op deze post aangeven.
Reputatie 7
Badge +9
Mieke, your turn! ;)
Badge
Ja dat probleem heb k ook. Hoe kan k het ongedaan maken
Super! Dan wil ik graag het tijdelijke nummer in gebruik nemen en mijn aanvraag voor nummerbehoud annuleren.
Badge
Mijn nr is al ingegaan, wil dat gewoon ongedaan maken.
Ik wil ook graag mijn nummerbehoud aanvraag annuleren als dat kan.
Beste Wayne,
Graag zou ik willen weten of de nummerbehoudsaanvraag nu geannuleerd is? Heb al geprobeerd te bellen naar de klantenservice maar kwam er niet door, dus hoop dat jij mij snel antwoord kunt geven.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Mieke de Croon,

Jouw aanvraag voor nummerbehoud is geannuleerd en jouw bundels zullen vandaag om 17.30 in gaan.

Hey Challot,

Indien je jouw nummerbehoud ongedaan wenst te maken dient jouw voormalige provider een backport aan te vragen. Voor meer informatie dien je contact met jouw voormalige provider op te nemen.

Welkom op het forum nvdMarel,

Is het dan ook jouw bedoeling dat wij jouw bundels in laten gaan met het voorheen tijdelijke telefoonnummer?
Ik zou ook graag mijn aanvraag voor nummerbehoud annuleren. Kunnen jullie daar voor zorgen?
Alvast bedankt!
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Penn,

Wij hebben jouw aanvraag voor nummerbehoud geannuleerd. Je kan vanaf 17.30 binnen de bundel gebruik van jouw aansluiting maken.

Reageer