.

Beantwoord

Telefoonnummer overgezet, maar werkt niet

  • 23 September 2014
  • 6 reacties
  • 411 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Beste,

Gisteren zou mijn nummer overgezet worden van T-Mobile naar Simyo.
Ik kan echter nu nog steeds geen smsjes of telefoontjes ontvangen. 
Aangezien ik dit nodig heb voor bankieren, is het heel vervelend.

Graag een oplossing.

Groot dank alvast.
icon

Beste antwoord door Charlene 24 September 2014, 10:15

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +8
Hoi Ines,

Welkom op het forum 🙂 Goed dat je dit komt vragen.
Ik zie inderdaad dat je nummer op 22-9 is overgezet en alles staat actief op het netwerk. Je zou de Simyo simkaart dus nu met je eigen nummer moeten kunnen gebruiken. Je geeft aan dat je geen sms'jes of telefoontjes kunt ontvangen. Zie je een melding staan?
Ik wil je vragen om je toestel even een paar minuten uit te zetten en dan weer aan, zodat de simkaart zich opnieuw kan proberen aan te melden. Ik heb voor de zekerheid je simkaart opnieuw op het netwerk gezet.

Ik hoor graag van je of dat het heeft opgelost.

Groetjes,
Charlene
Badge
Beste Charlene,

Bedankt voor je bericht. Je stappen heb ik uiteraard al eerder geprobeerd.
Ik krijg geen melding verder. Zoals ik al zei, dit is heel heel vervelend, omdat
mijn internetbankieren via dit nummer verloopt. Dus graag een spoedoplossing.

Groet,

Ines
Badge
Beste Charlene,

Bedankt voor je bericht. Je stappen heb ik uiteraard al eerder geprobeerd.
Ik krijg geen melding verder. Zoals ik al zei, dit is heel heel vervelend, omdat
mijn internetbankieren via dit nummer verloopt. Dus graag een spoedoplossing.

Groet,

Ines 




Hoi Ines,

Welkom op het forum 🙂 Goed dat je dit komt vragen.
Ik zie inderdaad dat je nummer op 22-9 is overgezet en alles staat actief op het netwerk. Je zou de Simyo simkaart dus nu met je eigen nummer moeten kunnen gebruiken. Je geeft aan dat je geen sms'jes of telefoontjes kunt ontvangen. Zie je een melding staan?
Ik wil je vragen om je toestel even een paar minuten uit te zetten en dan weer aan, zodat de simkaart zich opnieuw kan proberen aan te melden. Ik heb voor de zekerheid je simkaart opnieuw op het netwerk gezet.

Ik hoor graag van je of dat het heeft opgelost.

Groetjes,
Charlene
Badge
PS: ik zit nu wel in België (Antwerpen), maar met mijn vorige provider (T-Mobile) was dat ook nooit
een probleem. 

Graag zo snel mogelijk een oplossing.

Groet
Badge
Beste Charlene,

Ik heb het opgelost. Zag dat je bij Mijn Simyo  je kaart apart moest activeren als je in het
buitenland bent.

Bedankt in ieder geval.

Groet,
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Ines, wat fijn dat je in elk geval bereikbaar bent nu, maar ik ben benieuwd naar het volgende:
Zag dat je bij Mijn Simyo je kaart apart moest activeren als je in het
buitenland bent.

Een nieuwe prepaid simkaart hoef je namelijk niet te activeren. Dat gebeurt automatisch een bepaalde periode nadat deze verstuurd is.
Mijn vraag aan jou: waar heb je gelezen dat je een simkaart in het buitenland apart moet activeren als je in het buitenland bent.

Reageer