.

Beantwoord

Telefoonnummer en simkaartnummer komen niet overeen volgens vorige provider.

  • 16 September 2013
  • 7 reacties
  • 6673 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hallo mijn verzoek tot portering is al 3 keer niet goed gekeurd door mijn huidige provider.
Ik heb eenmaal contact met hun gehad en ik kreeg toen de melding dat sim ok was ,maar dat ze geen bericht of iets hadden gehad over een portering.
Nu staat er in jullie klantenservice  dat je bij Telfort dit moet invullen : Telfort: Begint met 893126; gevolgd door 7 cijfers.
Zie hier : http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/nummerbehoud-is-afgewezen-22359387
Bovenstaande dus gedaan ,maar toen voor de tweede keer afgewezen.Ik heb daarna mail contact gehad met simyo en daarin werd veteld dat telfort sim het volgende is :Het simkaartnummer van Telfort bevat altijd 19 cijfers: 893126 + 13 cijfers die op uw simkaart staan.
Bovenstaande heb ik dus bij de derde keer  ingevuld maar nu ook afgewezen door telfort.
Ik weet zeker dat de gegevens kloppen want ik heb alles letterlijk gekopieerd van mijn inlogpagina van telfort waar mijn simnummer instaat.
Dit nummer komt ook overeen met de gegevens op mijn simkaart ,behalve de 893126 combinatie.

Ik weet het nu niet meer . 

Mvg 
icon

Beste antwoord door Charlene 17 September 2013, 17:10

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +8
Hallo mijn verzoek tot portering is al 3 keer niet goed gekeurd door mijn huidige provider.
Ik heb eenmaal contact met hun gehad en ik kreeg toen de melding dat sim ok was ,maar dat ze geen bericht of iets hadden gehad over een portering.
Nu staat er in jullie klantenservice  dat je bij Telfort dit moet invullen : Telfort: Begint met 893126; gevolgd door 7 cijfers.
Zie hier : http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/nummerbehoud-is-afgewezen-22359387
Bovenstaande dus gedaan ,maar toen voor de tweede keer afgewezen.Ik heb daarna mail contact gehad met simyo en daarin werd veteld dat telfort sim het volgende is :Het simkaartnummer van Telfort bevat altijd 19 cijfers: 893126 + 13 cijfers die op uw simkaart staan.
Bovenstaande heb ik dus bij de derde keer  ingevuld maar nu ook afgewezen door telfort.
Ik weet zeker dat de gegevens kloppen want ik heb alles letterlijk gekopieerd van mijn inlogpagina van telfort waar mijn simnummer instaat.
Dit nummer komt ook overeen met de gegevens op mijn simkaart ,behalve de 893126 combinatie.

Ik weet het nu niet meer . 

Mvg 



Hoi josj,

Ik begrijp je frustratie helemaal. Ik zie dat je het al een aantal keer geprobeerd hebt nu. Blijkbaar klopt er iets niet met het formulier. Ik ga de afdeling nummerbehoud het hier intern voor je laten aanpassen. Kun je daarvoor even het juiste simkaartnummer in een privébericht sturen? Dan komt het helemaal goed, hoor. :)

Ik hoor van je,

Groetjes,
Charlene
Badge
Blijkbaar klopt het formulier nog steeds niet. Ook ik krijg dezelfde afwijzing en fouten bij de overstap van Telfort nasr Simyo. Het zou al helpen als je het hele nummer kunt invullen, ongeacht het aantal tekens. nu kapt Simyo je ingevulde simnummer fout af. Ook het kunnen meesturen van een foto van de simkaart kan helpen. dan kan de Simyo helpdesk zelf lezen wat het simnummer is.
Reputatie 5
Badge +11
Blijkbaar klopt het formulier nog steeds niet. Ook ik krijg dezelfde afwijzing en fouten bij de overstap van Telfort nasr Simyo. Het zou al helpen als je het hele nummer kunt invullen, ongeacht het aantal tekens. nu kapt Simyo je ingevulde simnummer fout af. Ook het kunnen meesturen van een foto van de simkaart kan helpen. dan kan de Simyo helpdesk zelf lezen wat het simnummer is.

Hoi l.vermaas, welkom op het Simyo forum!

Er gaat inderdaad iets fout met sommige simkaartnummers van Telfort... 😞 Dit was al eens aangegeven, maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje slordig van ons dat dit nog niet is gerepareerd op onze website.

Kun je me een privébericht sturen met je simkaart nummer? Dan zorg ik dat het bij de juiste mensen terecht komt.
Ik ben overigens prima geholpen.
Komt allemaal goed
Badge +6
Ik ben overigens prima geholpen.
Komt allemaal goed


Hoi josj,

Fijn om te horen! 🙂
Badge
@Ernst Ik heb via een mail naar de klantenservice wel het volledige simnummer kunnen doorggeven. De overstap met nummerbehoud is uiteindelijk goed uitgevoerd.
Badge +8
@Ernst Ik heb via een mail naar de klantenservice wel het volledige simnummer kunnen doorggeven. De overstap met nummerbehoud is uiteindelijk goed uitgevoerd.

Hoi l.vermaas,

Kim had je al geholpen in een ander topic. Het is het handigst als je je vraag op 1 plek stelt. Dat houdt het forum overzichtelijk, we vinden je vraag sneller, en dan werken we niet allemaal door elkaar ;)
Ik zie dat je vraag wel iets anders is hier. Het is uiteindelijk dan toch gelukt allemaal, hè?

groetjes, Charlene

Reageer