.

switch van prepaid naar abonnement met nr behoud

  • 27 February 2012
  • 3 reacties
  • 585 Bekeken

Badge
Kan ik oo hulp krijgen, via allerlei email verkeer wil het niet lukken, ook niet via Porteringen

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Welkom op het forum luider,

Het is mogelijk om van Simyo prepaid naar Simyo abonnement over te stappen met behoud van uw nummer. Het aanvragen van nummerbehoud is gratis, wel worden eenmalig €14,99 aansluitkosten in rekening gebracht voor het aanmaken van een nieuw account en het versturen van een nieuwe simkaart. Je kunt hier het abonnement van uw keuze met nummerbehoud aanvragen: http://www.simyo.nl/sim-only/actie. Na ontvangst van de bestelling zullen we ervoor zorgen dat je een nieuwe simkaart toegestuurd krijgt en dat het prepaid nummer binnen 7 a 10 werkdagen wordt overgezet.

Het is mogelijk om je resterende Simyo prepaid beltegoed te verrekenen met je factuur. Je dient, nadat je telefoonnummer is overgezet, contact op te nemen (email of telefonisch) met Simyo zodat wij het beltegoed kunnen verrekenen.

Groetjes,

Manisha
Badge
Het is maar onduidelijk allemaal.
Mijn vraag was "kan ik ook hulp klrijgen".
Ik had reeds een abonnement aangevraagd en ontvangen 06* (nog niet geactiveerd)
Maar ik had een software fout , die door u is ontkent maar door Porteringen beviestigd.
Nu zeg je oojk nog dat het saldo vervalt terwijl ik duidelijk had gelezen dat het saldo wordt verrekent met de factuur.

Ik weet Niet wat te doen !
Reputatie 5
Badge +10
Hoi luider,

Wellicht dat je inmiddels al wat hulp hebt gekregen, maar ik zie dat je inmiddels succesvol een nummerbehoud aanvraag hebt kunnen indienen. Ik heb het bovenstaande antwoord even aangepast, want het is inderdaad mogelijk om je prepaid tegoed te verrekenen. Lees alsjeblieft het aangepaste antwoord hierboven nog even door. Excuses voor de eerdere informatie. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.

Groetjes,

Alex

Reageer