.

Beantwoord

Simyo prepaid nummer naar andere provider overzetten - wat gebeurt met beltegoed?

  • 22 May 2015
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik ben een simyo klaant aljaren geweest. Nu, als ik mijn huidige (Simyo prepaid) nummer naar andere provider haal over - wat gebeurt met mijn simyo sim-kaart en beltegoed? Gaat het terug naar mijn bankrekening? of vervalt het ineens? of kan ik die nog bij simyo benutten - met (nieuwe) tijdelijke nummer ofzo?
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 May 2015, 06:56

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi andy.

Jammer dat je vertrekt, je begrijpt dat je altijd welkom bent om weer terug te komen bij Simyo.
Ik raad je aan om je beltegoed bij benadering zo goed mogelijk op te gebruiken.
Je nummer moet wel actief zijn om overgenomen te worden door een andere provider.
Anders vervalt het resterende beltegoed, dus zorg dat de schade zo gering mogelijk is.
Veel suuk 6 op je reis door de mobiele wereld en wie weet tot ziens.:)

Friesian ut paerdjuh uut de stal.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi andy, welkom op het Simyo forum!

Inderdaad erg jammer dat je weggaat 😞 Zoals Friesian al verteld vervalt je beltegoed. Dit gebeurd op de dag dat je nummer wordt overgezet naar de nieuwe provider.
Je kunt dus het beste zoveel mogelijk gebruikmaken van het resterende tegoed. Mocht je automatisch opwaarderen nog aan hebben staan, dan kun je dit uitzetten op je Mijn Simyo pagina. Hopelijk zien we je weer terug bij Simyo.

Heb je hierover nog vragen?

@Friesian; dankjewel voor je goede reactie 😃

Reageer