.

Beantwoord

Waar kan ik het simkaartnummer van een andere provider vinden?

  • 1 July 2015
  • 6 reacties
  • 716 Bekeken

Hallo,

Ik heb nummerbehoud aangevraagd, ik heb nu een prepaid bij KPN.
Ik moet een simkaartnummer ingeven van 8 cijfers, echter, mijn iPhone geeft een simkaartnummer dat veel meer is dan 8 cijfers. Dit is waarschijnlijk nog een hele oude, voor de overstap naar KPN.

Mijn simkaart nummer is nu dan ook afgewezen door KPN...

Kan iemand me hiermee helpen?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Ray 2 July 2015, 14:10

Bekijk originele reactie

6 reacties

Je simkaartnr staat op je simkaart of op je Mijn Simyo omgeving (dat laatste week ik niet zeker als je hier ook pre-paid had)

Hoe heb je dat in je Iphone gedaan eigenlijk?
Ik heb een nanosim dus die staat er niet meer op helaas, mijn simkaart is nu nog van KPN, zit nog niet bij simyo!
Als ik bij mijn instellingen kijk naar mijn ICCID nummer (algemeen > info > ICCID) zou hier het simkaart nummer moeten staan...
Mijn simkaart nummer is nu dan ook afgewezen door KPN...


Ik heb een nanosim dus die staat er niet meer op helaas, mijn simkaart is nu nog van KPN, zit nog niet bij simyo!


Ik begrijp dat je van KPN naar Simyo wilt maar dat KPN je nummerbehoud afwijst. Nu vraag je hier om je simkaart nummer, maar daarvoor moet je bij KPN zijn omdat de simkaart van hen is en niet van Simyo.

Als ik bij mijn instellingen kijk naar mijn ICCID nummer (algemeen > info > ICCID) zou hier het simkaart nummer moeten staan...


Dat zijn delen die ik niet ken, heb geen Iphone. Maar een kleine zoektocht zegt dat ICCID hetzelfde is als simkaart nummer.

Ik kan alleen verwijzen naar KPN in deze.. En ik denk dat Simyo moderators dat ook zullen beamen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi elineklepper, welkom op het Simyo forum :)

Wat leuk om te lezen dat je naar Simyo overstapt. Raytje geeft hier eigenlijk al de beste suggestie; eventjes contact opnemen met KPN. Ik begreep dat je daar via Twitter vlug antwoord krijgt.

De simkaartlezer van iPhone is gemaakt om Amerikaanse simkaarten uit te lezen. Europese simkaartnummers pakt hij niet of maakt hij iets vreemds van 😉.

Laat je me weten of je het simkaartnummer hebt kunnen achterhalen?

Groetjes, Tiury
De simkaartlezer van iPhone is gemaakt om Amerikaanse simkaarten uit te lezen. Europese simkaartnummers pakt hij niet of maakt hij iets vreemds van


Kijk, zo leer je nog eens wat 😃
Reputatie 3
Badge +7
Altijd fijn:D haha

Reageer