.

Beantwoord

Sim-Only overzetten naar Prepaid

  • 30 November 2012
  • 10 reacties
  • 908 Bekeken

Beste Simyo,

Ten eerste wil ik zeggen dat ik erg tevreden ben met jullie service.

Het zit zo:

Ik ga eind december in Oostenrijk werken voor een half jaar, maar wil mijn nummer graag behouden.
Het idee was dus om mijn Sim-only over te zetten naar een prepaid, zodat ik voor dat half jaar een sim-only kan pakken van simyo.at.

Is dit mogelijk?
Of moet ik gewoon mijn sim-only opzeggen?

Mvg,

Roy Keetels
icon

Beste antwoord door Alex 4 December 2012, 16:30

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge +2
Beste roykeetels,

Fijn om te horen dat je erg tevreden bent met ons.
Om je nummer te behouden is het inderdaad het beste om je abonnement om te zetten naar prepaid. Je kan dan vervolgens als je terug bent via de persoonlijke pagina van de prepaidkaart weer overstappen naar simonly.

Groetjes,

Arie
Beste roykeetels,

Fijn om te horen dat je erg tevreden bent met ons.
Om je nummer te behouden is het inderdaad het beste om je abonnement om te zetten naar prepaid. Je kan dan vervolgens als je terug bent via de persoonlijke pagina van de prepaidkaart weer overstappen naar simonly.

Groetjes,

Arie


Bedankt voor uw antwoord,

Waar kan ik dit omzetten?
Ik heb alleen kunnen vinden van prepaid naar sim-only maar niet andersom.

Bedankt.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi roykeetels,

Het overstappen van een Simyo sim only abonnement kan nog niet via je persoonlijke pagina. In dit topic staat uitgelegd hoe je kan overstappen naar Simyo prepaid.

In dit topic staat vervolgens weer uitgelegd hoe je kan overstappen van een prepaid aansluiting naar een abonnement.

Groetjes,

Alex
Hoi roykeetels,

Het overstappen van een Simyo sim only abonnement kan nog niet via je persoonlijke pagina. In dit topic staat uitgelegd hoe je kan overstappen naar Simyo prepaid.

In dit topic staat vervolgens weer uitgelegd hoe je kan overstappen van een prepaid aansluiting naar een abonnement.

Groetjes,

Alex


Hallo Alex,

Dat is duidelijk. Maar nu komt de volgende foutmelding bij het aanvragen:
Signup flow error. Returning to start page.

Hoe kan dit?
Reputatie 2
Badge +1
Het roykeetels,

Zou je in jouw webbrowser de cookies kunnen verwijderen en het cache kunnen legen en het vervolgens nogmaals kunnen proberen?
Het roykeetels,

Zou je in jouw webbrowser de cookies kunnen verwijderen en het cache kunnen legen en het vervolgens nogmaals kunnen proberen?



Ik heb het al opgelost denk ik.
Heb een nieuwe simkaart aangevraagd met nummerbehoud (een willekeurig nummer ingevuld) en daarna een mail gestuurd naar: porteringen@simyo.nl met de correcte gegevens.

Zoals het uitgelegd staat in: https://forum.simyo.nl/nummerbehoud-64/faq-overstappen-simyo-abonnement-naar-simyo-prepaid-3330/

Hoop dat het daarmee is opgelost.

Bedankt voor uw hulp.
Reputatie 2
Badge +1
Hey roykeetels,

Goed om te horen! Zou je het even nog terug kunnen koppelen op het moment dat het is opgelost?
Het probleem is helaas nog niet opgelost.

Portering snapt mijn mail niet denk ik:

Beste Roy Keetels,

Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 0612456789  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.

De reden opgegeven door je vorige provider is: Nummer niet in dienst bij Simyo.

Simyo Sim Only klanten, LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je af ziet van nummerbehoud!

Besluit je met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer dat je van Simyo hebt gekregen, te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.

Wil je alsnog je nummer behouden, dan verzoeken wij je ons de juiste gegevens te verstrekken zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.


Met vriendelijke groet,


Het Simyo team

Ik heb aangegeven en meerdere malen gemaild, dat dit een fictief nummer is. (Wat zo wordt uitgelegd in een van de bovenstaande reacties.)

Graag zsm een oplossing aangezien ik woensdag vertrek.
Heb zojuist het probleem via de telefoon opgelost. 
Deze kan worden afgesloten.

Bedankt voor de hulp.
Reputatie 2
Badge +1
Hey roykeetels,

Goed om te horen dat alles is opgelost. Bedankt voor jouw terugkoppeling! 🙂

Reageer