.

Beantwoord

Problemen met nummerbehoud bij KPN aanvragen in Mijn Simyo, wat nu?

  • 28 November 2015
  • 2 reacties
  • 180 Bekeken

Ik heb de aanvraag gedaan voor nummerbehoud via Mijnsimyo (tijdelijk Simyonummer is: 06********). Ik wil mijn bestaande KPN nummer 06******** (SIM: ********) behouden. Mijn huidige contract bij KPN loopt tot 12-12-2015, het zou dus mogelijk moeten zijn om nummerbehoud aan te vragen lijkt mij. Ik krijg als foutmelding in MijnSimyo dat het niet mogelijk is om nummerbehoud aan te vragen, omdat het contract nog loopt. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt voor jullie hulp en reactie. vriendelijke groet Hans Driel.
icon

Beste antwoord door Naomi 30 November 2015, 13:43

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi hansjenny, welkom op het Simyo forum :)

Leuk dat je naar ons wilt overstappen! Normaliter werkt het gewoon via Mijn Simyo. Ik heb ook geprobeerd een nieuwe aanvraag in te dienen, maar ik zie geen klantnummer staan. Heb je op dit moment een zakelijk of particulier abonnement. Als je een zakelijk abonnement hebt, stuur je je klantnummer dan in een privébericht? Zo ga ik ervoor zorgen dat er een nieuw verzoek wordt ingediend.

De persoonlijke gegevens heb ik even weggehaald. Dit is niet zo handig om op een openbaar forum te plaatsen. We kunnen ze gelukkig inzien doordat je bent ingelogd op Mijn Simyo ;)

Geef je door welke abonnementsvorm je hebt?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi hansjenny,

Dankjewel voor je privébericht. Mijn collega Verly van nummerbehoud heeft een nieuw verzoek ingediend 😳 We hebben het verzoek ingediend zonder je klantnummer omdat je nog een particulier abonnement hebt. Via je e-mail ontvang je van ons bericht over deze nieuwe aanvraag.

Heb je hier nog vragen over?

Reageer