.

Vraag

Prepaid zonder internet omzetten naar Abonnement met internet

  • 17 March 2012
  • 3 reacties
  • 593 Bekeken

Badge
Kan dat gewoon met dezelfde sim die ik nu al heb? Begrijp ik het goed dat dat alleen in kan gaan op de 1e van de maand?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum MichielH,

Als je van prepaid naar abonnement wilt overstappen met internet, dien je een nieuwe bestelling te doen via de website. Je kunt vervolgens gebruik maken van nummerbehoud. Ook kun je tijdens de bestelling een internet bundel kiezen. Je abonnement gaat in nadat het telefoonnummer is overgezet. Ook ontvang je een nieuwe simkaart.

Groetjes,

Alex
Badge
Bedankt voor de reactie.
Wat gebeurt er met mijn oude SIM-kaart? wordt die dan automatisch afgesloten (hij heeft dan immers geen nummer meer)?
Als ik vandaag dit regel, dan gaat dit per 1 april wel lukken toch?
Reputatie 2
Badge +4
Beste MichielH,

Nadat je nummer is overgezet op de nieuwe Simyo simkaart (van het abonnement) wordt de prepaid simkaart onbruikbaar. Als je een bestelling plaatst en kiest voor behoud van het Simyo prepaid nummer zal je nummer binnen 7 werkdagen worden overgezet. Je ontvangt een e-mail met de datum waarop dit zal gebeuren. Wij raden je aan om je beltegoed voor deze datum op te maken, het resterende beltegoed komt na de overstap namelijk te vervallen.

Groetjes,

Manisha

Reageer