.

Beantwoord

Prepaid sim bestelt met nummerbehoud, maar waar staat er in welkomstmail nieuw nummer?

  • 8 September 2015
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Haloo,

Ik heb een sim gekocht bij simyo voor het behoud van mijn nummer en dit ook aangegeven, nu krijg ik zojuist een mail met daarin een nieuw nummer. Heb de sim nog niet ontvangen en vraag mij tevens ook af of mij beltegoed van mijn huidige sim weggaat als ik wel mijn oude nummer op een nieuwe sim heb.
icon

Beste antwoord door Naomi 9 September 2015, 12:02

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Dit zal je tijdelijke nummer zijn, zodat je wel alvast gebruik kunt maken van de diensten van Simyo als je dit zou wensen. Dit nummer vervalt dan zodra je bestaande nummer, dat wat je wilde behouden, is overgezet.
Let wel: als je een simonly bundel hebt aangevraagd zijn wel alle kosten die je maakt met je tijdelijke nummer zogenaamde buiten de bundel kosten en krijg je hiervoor apart een rekening.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Nzandvliet, welkom op het forum van Simyo :)

Top dat RicoK al iets heeft verteld over het nieuwe nummer dat in je welkomstmail stond:

Dit zal je tijdelijke nummer zijn, zodat je wel alvast gebruik kunt maken van de diensten van Simyo als je dit zou wensen. Dit nummer vervalt dan zodra je bestaande nummer, dat wat je wilde behouden, is overgezet.
Let wel: als je een simonly bundel hebt aangevraagd zijn wel alle kosten die je maakt met je tijdelijke nummer zogenaamde buiten de bundel kosten en krijg je hiervoor apart een rekening.


In je gegevens zie ik dat je een Prepaid simkaart hebt aangevraagd. Dit betekent dat je gebruik kan maken van het tijdelijk nummer zonder extra kosten. (Bij een Sim Only abonnement betaal je dan buiten de bundelkosten, omdat je nummer nog niet is overgezet naar de simkaart. Het Sim Only abonnement en de bundels zijn hierdoor nog niet actief. We raden dan altijd aan om tot de overstapdatum gebruik te maken van de oude simkaart van de oude provider.)

Je kan het beste bij je oude provider navragen wat er gebeurd met je beltegoed. Vaak vervalt het beltegoed.

Hebben we je vraag beantwoord?

@RicoK; bedankt voor je hulp 😃

Reageer