.

Beantwoord

Ik wil mijn prepaid opzeggen en het beltegoed overzetten naar andere Prepaid simkaart. Wanneer kan ik dit laten gebeuren?

  • 23 June 2017
  • 9 reacties
  • 235 Bekeken

Ik wil een van mijn nummers meenemen naar een andere provider. Ik heb dus 2 nummers bij Simyo.
Nu staat hier nog beltegoed op.

Het nummer wordt 07-07-2017 overgezet naar de andere provider.

Wanneer kan ik het beltegoed over laten zetten naar de andere simkaart van Simyo?
icon

Beste antwoord door Samantha 26 June 2017, 15:29

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Op St Juttemis.
Alleen als je overstapt van prepaid naar abonnement blijft je beltegoed behouden. Anders ben je het kwijt. Althans dat dacht ik te hebben gelezen ergens.

Maar wellicht is er een uitzondering mogelijk.
Misschien is mijn vraag niet duidelijk, ik bedoel dus dat ik het beltegoed wil overhevelen naar mijn blijvende prepaid nummer bij Simyo. Ik meen juist gelezen te hebben dat dit mogelijk is.
Je vraag is wel duidelijk, wimj12 houdt ook een mogelijkheid open. Als het beltegoed overgezet kan worden naar een andere prepaid van simyo dan zou als dat mogelijk is dat 5 euro kosten, meen ik uit mijn hoofd te herinneren. Een moderator zal contact met je opnemen via dit topic om het vanuit simyo kenbaar te maken wat kan.

Ter info....een voorbeeld.

Suuk 6 !
Badge +7
Hoi Davyroswinkel,

Welkom op het Simyo forum :)

Goed dat je dit navraagt! Het is zeker mogelijk om het beltegoed van de ene Simyo Prepaid naar de andere Simyo Prepaid over te laten zetten. Hiervoor wordt € 5,00 in rekening gebracht.

Op het moment dat het beltegoed wordt overgezet, wordt de simkaart van de Prepaid die dan geen beltegoed meer heeft, geblokkeerd voor uitgaande oproepen. Je kunt dan niet meer bellen met dit nummer, je kunt nog wel gebeld worden. De datum waarop je dit wilt laten plaatsvinden, ligt dus helemaal aan jou. Zorg er wel voor dat dit voor 7 juli is gebeurd.

Ik geloof dat ik je andere aansluiting ook gevonden heb. Ik zie helaas nog niet dat een van deze twee telefoonnummers wordt overgezet naar een andere provider. Gaat dit over het nummer waaraan je forum account gekoppeld is?

Als je akkoord gaat met de € 5,00 aan kosten voor het overzetten, kun je dat hier laten weten. Dan gaan we dit in orde maken. Kun je dan in een privébericht beide 06-nummers doorgeven?

Groetjes,
Samantha

@wimj12 en Friesian, heel erg bedankt voor het meedenken 🙂
Prive bericht gestuurd naar Samantha, Bedankt allen voor het reageren en het meedenken.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Davyroswinkel,

Geen probleem 😃 Trek je aan de bel als je in de toekomst nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,
Het zou alleen fijn zijn als jouw collega Samantha iets van zich liet horen.

Groetjes David
Goedenavond, net bericht gehad van Samantha.
Helemaal blij opgelost en duidelijkheid.

Fijne avond!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Davyroswinkel,

Wat goed om te zien dat het allemaal gelukt is! We hebben het op dit moment ontzettend druk waardoor een reactie wat langer kan duren dan je van ons gewend bent. Hierdoor kan het dus ook zijn dat je iets later wat hoort op je privébericht. Gelukkig heeft Samantha je geholpen :D

Als we nog iets voor je kunnen doen, dan zien we je graag terug op het forum.

Groetjes,
Angela

Reageer