.

Beantwoord

Portering per 15-04-2013

  • 16 April 2013
  • 10 reacties
  • 900 Bekeken

Hallo,

Gisteren zou mijn nummer worden overgezet van T-mobile naar een nieuw Simyo abonnement. Ik ben sinds gisterochtend tot op heden nogsteeds niet bereikbaar en ik kan ook niemand bereiken.

Hoe lang hoort/kan dit duren? (jaren geleden had ik dit ook gedaan maar toen was het een kwestie van een paar uurtjes)

Groeten,

Arjen.
icon

Beste antwoord door Alex 17 April 2013, 16:02

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Al eens geprobeerd of uit- en aanzetten van jouw mobiel, al dan niet in combinatie met het verwijderen en terugplaatsen van de simkaart, enige soelaas biedt?
Al eens geprobeerd of uit- en aanzetten van jouw mobiel, al dan niet in combinatie met het verwijderen en terugplaatsen van de simkaart, enige soelaas biedt?


Heb het meerdere malen geprobeerd (aan/uit, simkaart in/uit). Heb het zojuist weer even geprobeerd; geen resultaat.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Arjen.N,

Volgens ons systeem is je telefoonnummer succesvol over gezet. Ik zie ook dat je sinds gisteren gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Kan je even laten weten of het inderdaad werkt?

Groetjes,

Alex
Hoi Arjen.N,

Volgens ons systeem is je telefoonnummer succesvol over gezet. Ik zie ook dat je sinds gisteren gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Kan je even laten weten of het inderdaad werkt?

Groetjes,

Alex


Ik had net voor je reactie gebeld met de servicedesk, en die heeft alles opgelost.

Voor de lezers: Ik had mijn simkaart van simyo op de dag van portering pas geactiveerd waardoor hij geblokkeerd werd. Dit moet 1 dag van te voren, zoals Simyo ook verteld in de brief.

(een status update e-mail was wel handig geweest)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Arjen.N,

Bedankt voor je terugkoppeling. Je moet inderdaad de simkaart altijd voor de nummerbehoud datum activeren.

Bedoel je met status update email, updates over je nummerbehoud status?

Groetjes,

Alex
Hoi Arjen.N,

Bedankt voor je terugkoppeling. Je moet inderdaad de simkaart altijd voor de nummerbehoud datum activeren.

Bedoel je met status update email, updates over je nummerbehoud status?

Groetjes,

Alex


Ja, ik heb zegmaar geen e-mail gekregen met daarin een bericht van 'je simkaart is geblokkeerd omdat zus en zo'.

Ik had kunnen wachten tot ik een ons woog, maar het is dat ik de servicedesk heb gebeld; deze vertelde mij dat de simkaart geblokkeerd was om de reden zoals ik eerder beschreven had.
Reputatie 5
Badge +10
Ok ik begrijp wat je bedoelt. Een geautomatiseerde oplossing bieden voor zo'n situatie is erg lastig. We kunnen slechts in onze emails aangeven dat het belangrijk is om de simkaart in ieder geval altijd, voor de nummerbehoud datum, te activeren.

Groetjes,

Alex
Ik heb een twee jarig abonnement bij KPN en die loopt af op 18-05-2013
Ik was te vroeg met omzetten naar een Simyo prepaid met nummerbehoud
Ik heb wel mijn nieuwe simkaart binnen van simyo maar kon nog niet om gezet
worden met nummerbehoud, moet ik hier voor nog iets zelf doen of regelt simyo
dit alsnog? Afz Danny
Reputatie 3
Badge +9
Als je contract afloopt tussen 4-8 weken (wat dus het geval is) wordt je nummer overgezet. Jij hoeft dus niets te doen.
Badge +6
Ik heb een twee jarig abonnement bij KPN en die loopt af op 18-05-2013
Ik was te vroeg met omzetten naar een Simyo prepaid met nummerbehoud
Ik heb wel mijn nieuwe simkaart binnen van simyo maar kon nog niet om gezet
worden met nummerbehoud, moet ik hier voor nog iets zelf doen of regelt simyo
dit alsnog? Afz Danny


Hoi Danny M,

Welkom op het forum!
Ik zie dat er naar 24 januari geen nieuw verzoek is ingediend om te telefoonnummer over te nemen. Wil je dat ik een nieuw verzoek laat indienen of zie je af van het nummerbehoud?

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.

Reageer