Wat moet ik doen / kan er gedaan worden om dit probleem te verhelpen?
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Alex
Bekijk originele reactieHallo , Ik heb een 2 jarig contract bij t-mobile deze eindigd op 26-12-2013 nu heb ik sim only aangevraagd by Simyo .
Ik heb al diverse keren een porteringsdatum aangegeven bv 26-12 27-12 29-12 maar krijg steeds bericht via mail van simyo dat de aanvraag voor nummer behoud op dit moment niet mogelijk is volgens mijn huidige provider wegens een lopend contract ??? wat ik zo gelezen heb is dat ik op mijn persoonlijke pagina de datum moet aangeven wanneer dat wel mogelijk is ... waarom wijzen ze het dan af ?? ik snap dat het op Dit momnet niet mogelijk is maar na 26-12 toch wel ? graag een reactie zodat ik weet wat ik fout doe :) vriendelijke groet Ronald
Hoi Ronald S,
Welkom op het forum!
Wij krijgen het bericht van je huidige provider dat de eerst volgende datum dat je mag overstappen is op 27 december.
Graag verneem ik van je of je wilt dat ik voor die datum een verzoek laat indienen?
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.