.

Vraag

portering mislukt

  • 5 October 2012
  • 6 reacties
  • 539 Bekeken

Geachte helpdesk,

ik kreeg melding van een mislukte portering van nummer 0613691655. Dit is echter niet mijn  nummer.
Het nummer moet 0613591655 zijn. Mijn nieuwe abonnement heeft nummer 0682006088. Deze is nog niet geactiveerd.

Hoe kunnen we het nummer 0613591655 proteren naar het nieuwe abonnement? Ik stel voor dat we de nieuwe afzeggen en het nummer 0613591655 omzetten naar een abonnement. Graag uw reactie. Als portering niet mogelijk is wil ik geen abonnement.

Groeten

Sandra Vonk

6 reacties

Iets dergelijks gebeurde met mij, kreeg 21 sep een email dat ik een fout simaart nummer had door gegeven (wel m'n eigen fout dus). Stond ook bij dat ik niet op die email kon reageren, dat dat via klanteservice moet. Erg vervelend en omslachtig dat je dan via dit soort communicatie (forum? twitter?) het moet proberen recht te zetten. 

Uiteindelijk zojuis een email binnen gekregen van simyo (nu 6 oktober!) dat "onderstaande gegevens doorgestuurd naar de afdeling nummerbehoud."

Erg langzaam allemaal - redelijk teleurgesteld met klanten serive om eerlijk te zijn.
Badge +2
Beste Sandra Vonk,

Uit onze gegevens blijkt dat je wil overstappen van prepaid naar abonnement. Dit kan via de persoonlijke pagina van het prepaidkaartje op www.simyo.nl. Onder het tabblad 'overzicht' heb je een onder 'handige diensten' een link 'overstappen naar simonly'. Via hier kan je overstappen naar een abonnement met dezelfde simkaart. Er worden wel aansluitkosten berekend. Ik zal de kaart van het nieuwe abonnement blokkeren en de aansluitkosten kwijtschelden. Je hoeft dus maar één keer aansluitkosten te betalen. Laat me even weten of het is gelukt.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste basscollection,

Door de grote drukte van de afgelopen weken hebben wij helaas een achterstand. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben de nieuwe aanvraag voor je ingediend. Zodra wij hier een terugkoppeling van hebben zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Groetjes,

Arie
Badge
Hoi Arie,

Ik was in de veronderstelling dat je VOOR het omzetten een SMS zou ontvangen.
nu hebben zowel mijn vriendin als ik Geen sms ontvangen, en we kunnen momenteel geen van beiden ons toestel meer gebruiken.
Ook kloppen de pin en puk codes die online in "my simyo" staan niet.
En in de brief die bij de nano simkaart zat, stonden er ook geen codes op.
Dus momenteel kunnen we helemaal nix met de telefoons!

kan dit aub ook snel opgelost worden?
Ik hang nu ook al 20 minuten aan de lijn met de klantenservice, maar nog steeds niet erdoorheen.

Beetje frusterend zo.

Mvg
Galton
Arie,

ik heb de functie gevonden. Het is gelukt. Ik heb nog een email gestuurd naar de helpdesk om het nieuwe abonnement op te zeggen die je kunt negeren als deze optie wel lukt.
Ik heb daarna pas jouw reactie gezien. bedankt voor de hulp. Wat is nu de volgende stap?

Groeten

Sandra

Beste Sandra Vonk,

Uit onze gegevens blijkt dat je wil overstappen van prepaid naar abonnement. Dit kan via de persoonlijke pagina van het prepaidkaartje op www.simyo.nl. Onder het tabblad 'overzicht' heb je een onder 'handige diensten' een link 'overstappen naar simonly'. Via hier kan je overstappen naar een abonnement met dezelfde simkaart. Er worden wel aansluitkosten berekend. Ik zal de kaart van het nieuwe abonnement blokkeren en de aansluitkosten kwijtschelden. Je hoeft dus maar één keer aansluitkosten te betalen. Laat me even weten of het is gelukt.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Sandra Vonk,

Goed om te horen dat het is gelukt. Helaas is de simkaart van de nieuwe bestelling al verstuurd. Wij adviseren je het startpakket ongeopend retour afzender te sturen.

Groetjes,

Arie

Reageer