.

Beantwoord

overzetten tel.nummer

  • 9 May 2013
  • 9 reacties
  • 317 Bekeken

Badge
Ben net overgestapt naar simyo, lekker goedkoop en makkelijk je abo te veranderen. Jammer alleen (en dat is mild uitgedrukt) dat het overzetten van mijn nummer niet lijkt te lukken. Zou gister gebeuren, hele dag gewacht, maar niets. Regelmatig gebeld, vriendelijk te woord gestaan (dat dan weer wel). blijkt er een storing bij kpn. Die kpn overigens niet meldt op hun site. Maar de storing was opgelost, dus het zou echt gister lukken. Vanochtend snel gekeken... niet dus. Ben nog steeds onbereikbaar (want wie kent mijn tijdelijke nummer). En dat in deze tijd. Leidt al snel tot toch wel kleine ongerustheden. Gebeld, maar helaas, hemelvaart. Maandag weer! 
icon

Beste antwoord door Alex 14 May 2013, 14:08

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 3
Badge +9
We hebben vrijdag ook nog !
Badge
Ja klopt. Ze zullen het bandje verkeerd hebben ingesproken (zeggen maandag wer) en heb ik klakkeloos overgenomen. Gelukkig!
Reputatie 3
Badge +9
Dat weet ik niet, het kan maar zo zijn dat ze morgen gewoon niet bereikbaar zijn.
Het lijkt mij stug dat ze vrijdag helemaal gesloten zijn als telecom aanbieder.

p.s. zet je toestel eens uit voor 10 minuten en dan weer aan. Soms blijkt dit te helpen.
Badge
Goeie tip, heb ik idd ook wel eens gehoord. Maar helaas... hoop maar dat ze er morgen zijn dan
Reputatie 3
Badge +9
@papermate Ja ik hoop het ook voor je, fijne hemelvaartsdag nog.
Reputatie 7
Badge +9
Het blijkt dat meerdere mensen hier opeens mee te maken hebben. Er schijnt gisteren een storing geweest te zijn bij KPN, die dit -mogelijk- mede veroorzaakt heeft. Mogelijk is daardoor de boel ook vertraagd.
Heel vervelend voor iedereen. Is te begrijpen. Lastig is, als zoiets zich voordoet rond vrije dag(en).

Helaas wachten dus.
Badge
zowaar, hij doet het!!
Reputatie 7
Badge +9
@ papermate: Goed, dat je het even komt melden. De boel is wss dus door die storing idd vertraagd. Veel plezier met bellen.
Reputatie 5
Badge +10
zowaar, hij doet het!!

Welkom op het forum papermate,

Bedankt dat je het hier even komt melden dat het is opgelost. Er is inderdaad sprake geweest van een vertraging bij het verwerken van nummerbehoud zoals de leon aan geeft. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer