.

Beantwoord

Overzetten naar andere naam met nummerbehoud?

  • 3 April 2013
  • 3 reacties
  • 4137 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo Simyo,

Mijn dochter heeft nu een Telfort abonnement dat op mijn naam (=haar vader) staat. Binnenkort wordt ze 18 en mag ze zelf een telefoon contract afsluiten.
Wat we graag willen is:
- het abonnement overzetten van Telfort naar Simyo
- het abonnement op naam van mijn dochter zetten
- behoud van het nummer dat ze nu heeft

Is dit mogelijk?
Als ik expliciet toestemming geef, kan dan het Telfort abonnement dat op mijn naam staat, overgezet worden op een Simyo abonnement op mijn dochter's naam? Dit alles met nummerbehoud.
Of moet ik eerst het Telfort abonnement dat op mijn naam staat overzetten naar een Simyo abonnement op mijn naam (met nummerbehoud) en kan dan daarna mijn Simyo contract overgezet worden op de naam van mijn dochter?

Met vriendelijke groet,

JPT
icon

Beste antwoord door Alex 5 April 2013, 17:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Hoi JPT,

We zijn blij om te vernemen dat je de bestelling voor je dochter hebt geplaatst. We wensen jullie alvast veel plezier met de Simyo aansluiting!

Groetjes,

Manisha
Badge
Hoi Alex,

Bedankt. We hebben e.e.a. inmiddels aangevraagd.

JPT
Reputatie 5
Badge +10
Hoi JPT,

Het is mogelijk om het telefoonnummer van Telfort over te zetten naar Simyo en op haar te zetten. De bestelling dient gedaan te worden als ze 18 jaar of ouder is. Daarnaast moet bij nummerbehoud alleen worden gelet op de juiste nummerbehoud gegevens zoals o.a. het simkaartnummer. De tenaamstelling is bij nummerbehoud niet van belang.

Je kunt bij Simyo achteraf de tenaamstelling niet meer wijzigen.

Groetjes,

Alex

Reageer