.

Beantwoord

overstappen van simyo prepaid naar simyo sim only

  • 4 September 2013
  • 21 reacties
  • 4083 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Ik maak gebruik van simyo prepaid, nu heb ik een andere mobiele telefoon waardoor ik ook mobiel internet nodig heb, deze ben ik ook van plan om bij simyo af te sluiten(Simyo sim only). Nu vraag ik me af of ik mijn nummer die ik gebruik als Simyo prepaid klant kan meenemen naar een Simyo sim only abonnement?
icon

Beste antwoord door Ernst 5 September 2013, 15:26

Bekijk originele reactie

21 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi sba
Wil je een tweede simyo abonnement afsluiten, of wil je een prepaid naar abonnement omzetten met nummer behoud?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi sba, en welkom op het Simyo forum :-)

Martijn® stelt de juiste vraag, wil je overstappen vanaf je prepaid naar een abonnement, of een compleet nieuwe aamsluiting?

In geval van het eerste kun je via de overzichtspagina op Mijn Simyo, overstappen met de overstapbutton. Die vind je als je iets naar beneden scrollt, hij heet 'Stap over naar Sim only'. Als je dit doet ben je binnen 2 werkdagen overgestapt en houdt je je simkaart en je nummer.

Als je een hele nieuwe bestelling doet op https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen, dan krijg je een nieuwe simkaart en een nieuw nummer.
Badge
Hoi sba, en welkom op het Simyo forum :-)

Martijn® stelt de juiste vraag, wil je overstappen vanaf je prepaid naar een abonnement, of een compleet nieuwe aamsluiting?

In geval van het eerste kun je via de overzichtspagina op Mijn Simyo, overstappen met de overstapbutton. Die vind je als je iets naar beneden scrollt, hij heet 'Stap over naar Sim only'. Als je dit doet ben je binnen 2 werkdagen overgestapt en houdt je je simkaart en je nummer.

Als je een hele nieuwe bestelling doet op https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen, dan krijg je een nieuwe simkaart en een nieuw nummer.


Ik wilde overstappen van simyo prepaid naar simyo sim only abonnement, zonder een nieuwe aansluiting, maar met behoud van mijn oude nummer waarvan ik gebruik maakte als prepaid klant.
Bedankt voor de reacties zover.
Reputatie 3
Badge +9
Als je nog steeds wilt overstappen van prepaid naar een sim only abonnement dan kan je dat doen vanaf je persoonlijke pagina.
Hier staat een overstap link. Er zijn geen kosten aan verbonden en je nummer gaat mee. Je simkaart blijft hetzelfde.
Badge
Als je nog steeds wilt overstappen van prepaid naar een sim only abonnement dan kan je dat doen vanaf je persoonlijke pagina.
Hier staat een overstap link. Er zijn geen kosten aan verbonden en je nummer gaat mee. Je simkaart blijft hetzelfde.


Ik zag wel dat er eenmalige kosten aan verbonden waren hoe zit het hiermee?
Reputatie 7
Badge +9
Ik zag wel dat er eenmalige kosten aan verbonden waren hoe zit het hiermee?

Dat was inderdaad zo, maar sinds kort hoeven overstappers binnen Simyo geen (oftewel opnieuw) aansluitkosten meer te betalen.
Reputatie 3
Badge +9
Deze kosten zullen waarschijnlijk wel op je factuur staan, maar deze zullen ook weer gecrediteerd worden. Let er even op !
Badge
Bedankt voor jullie reacties, ze hebben me voldoende geinformeerd.
Badge +8
Ik wilde overstappen van simyo prepaid naar simyo sim only abonnement, zonder een nieuwe aansluiting, maar met behoud van mijn oude nummer waarvan ik gebruik maakte als prepaid klant.
Bedankt voor de reacties zover.


Hoi sba,

Dan staat hier je antwoord :)
Mocht je er niet uit komen, dan weet je ons in ieder geval te vinden.

Groetjes,
Charlene
HALLO
Ik probeer nu al enige tijd met de overstapbutton over te gaan naar  simonly .
maar ik kom niet verder dan dat mij een code zal worden toegestuurd wat maar niet gebeurt.
Badge +6
Hoi Albert de Vries,

Welkom op het forum van Simyo.

Ik zie dat je eerder in 2012 hebt geprobeerd je rekeningnummer te activeren en dat er €0,01 is bijgeschreven op je rekeningnummer met een activatiecode. Echter is deze activatiecode maar twee maanden geldig en daarom nu verlopen.

Daarom heb ik deze activatiecode voor je uit het systeem gehaald en kan je nu nogmaals via Mijn Gegevens je rekeningnummer invullen. Wanneer je dit hebt gedaan, ontvang je binnen enkele werkdagen nogmaals de bijschrijving van €0,01 met activatiecode. Als je deze activatiecode hebt ingevuld op Mijn Simyo is je rekeningnummer bij ons bekend en zal je kunnen overstappen naar Sim Only.

Hoor graag van je of het is gelukt! 🙂
L.s.,

Ik wil graag overstappen van Pre-plaid naar Sim-Only. Ik kan alleen volgens de aanwijzingen op dit forum, - onder mijn Simyo, overzichten -, de knop/link "overstappen naar Simyo abonnement" niet vinden.

Is dit veranderd, of heet het anders?

B.v.d.,

Groet,

Marion
Badge +6
Hoi Marion,

Welkom op het forum van Simyo! :)

Het klopt dat jij de overstapknop helaas niet hebt kunnen vinden, dit komt namelijk doordat je een oud Lowcall klant bent, waardoor je helaas deze knop niet hebt.

Natuurlijk kan je wel overstappen naar een Sim Only, maar dan middels het plaatsen van een nieuwe bestelling met nummerbehoud.
Als je het even aangeeft wanneer je gebruik maakt van je Sim Only, dan zullen we natuurlijk de aansluitkosten voor je gaan crediteren! 🙂
Ook ik probeer al een poosje om over te stappen naar sim only, maar kom ook niet verder dan het toesturen van een activatie code. Op mijn afschriften kan ik geen bijschrijving vinden.

Gr Linda 
Reputatie 5
Badge +11
Ook ik probeer al een poosje om over te stappen naar sim only, maar kom ook niet verder dan het toesturen van een activatie code. Op mijn afschriften kan ik geen bijschrijving vinden.

Gr Linda 


Hoi L van Vliet, welkom op ons forum :)

In je gegevens zie ik dat je in 2012 ook al eens een activatiecode hebt aangevraagd welke nooit gebruikt is.
Ik laat deze code verwijderen waarna je een nieuwe kunt aanvragen. Deze wordt vervolgens naar het nieuwe rekeningnummer gestuurd.
Ik weet niet of het vandaag nog lukt om de oude code te verwijderen, maar probeer het anders na het weekend.
Ik krijg steeds de reactie: Hé, hier gaat wat mis …
De pagina laadt niet, probeer het later nog eens.
Kijk op ons Forum of op Twitter of dit probleem al gemeld is.

Dit was twee weken geleden ook al het geval. Hoe komt dit?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi willem-paul,

Welkom op het forum.

Leuk dat je wilt overstappen van Prepaid naar Sim Only, maar wel jammer dat het je niet lukt omdat de pagina niet lijkt te laden. Via welke browser probeer je het? En probeer je het via een laptop, PC, tablet of mobiele telefoon?

Probeer het eens op een laptop of PC met Google Chrome als browser. Verwijder ook eerst de cookies voordat je het probeert. Lukt het zo wel?

Groetjes,
Caspar
Als ik tijdelijk wil overstappen van Simyo prepaid naar Sim only omdat ik naar het buitenland ga, kan ik dan de volgende maand weer terug overstappen van Simonly naar prepaid?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Fonna,

Dat kan! Zorg er dan wel voor dat je voor een maandelijks opzegbaar abonnement kiest, en niet een jaar abonnement. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Ik maak gebruik van simyo prepaid, nu heb ik een andere mobiele telefoon waardoor ik ook mobiel internet nodig heb, deze ben ik ook van plan om bij simyo af te sluiten(Simyo sim only). Nu vraag ik me af of ik mijn nummer die ik gebruik als Simyo prepaid klant kan meenemen naar een Simyo sim only abonnement?

Het overkomt mij nu wederom.
Ik zag niet hoe dit was opgelost.
Reputatie 7
Badge +10
Hi E G Luider-Koopman,

Jammer! Ik zie dat je ook een ander topic hebt geplaatst, waar ik op heb gereageerd. Zullen we daar verder hierover?

Groetjes,
Jihane

Reageer