.

Beantwoord

Overstappen van simyo naar andere provider. Wat nu?

  • 2 August 2016
  • 4 reacties
  • 516 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Ik ga van simyo prepaid naar een youfone abonnement overstappen komende donderdag en mijn beltegoed is op het moment -€0,92. Is dit een probleem en moet ik hier iets aan doen? Want ik wil liever niet weer 10 euro opwaarderen omdat ik dat nooit op maak voor donderdag.
icon

Beste antwoord door Angela 3 August 2016, 17:22

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ja.

Welkom op het Simyo Forum.

Wat ontzettend jammer om te zien dat je gaat vertrekken :(

Ook al zien we je liever niet gaan, zijn we ook de moeilijkste niet. Als jij nog een positief saldo had gehad, had je dit ook niet kunnen meenemen en zou je dit geld 'verliezen'. Een negatief saldo nemen wij in dit geval voor onze rekening. Vooral omdat het om een klein bedrag gaat. Had je nou een aantal 10'tjes in de min gestaan, was het verhaal anders geweest. Gelukkig komt dit eigenlijk nooit voor!

Ik hoop je in de toekomst nog eens terug te zien bij Simyo :)

Groetjes,
Angela

Dit vind ik raar.

ik ga ook overstappen naar een andere provider, maar heb nog €8,99 op mijn beltegoed staan. Dit ga ik niet op kunnen maken. Blijkbaar ben ik dat dan kwijt, terwijl iemand in de min zijn/haar schuld niet hoeft te betalen.

Tja, inclusief rente is die 92 cent ondertussen precies 8.99 geworden, dus namens Ja bedankt voor het aflossen.:grin:

Grapje natuurlijk, maar bij het afsluiten van een pre-paid verbinding staat er in de voorwaarden dat je je tegoed kwijtraakt als je gaat overstappen of je nummer laat verlopen, is dus voor jezelf zaak dat je het opmaakt of je verlies neemt in jou geval, is nu eenmaal niet anders.

Als je was overgestapt op een abonnementsvorm van Simyo word je tegoed verrekend met de abbo kosten, dan ben je ze niet kwijt.

En in het geval van een negatief saldo, dan had Simyo de lijn maar moeten afkappen toen het saldo op was, is dus een beetje eigen schuld dat ze soms wat verliezen en soms wat winnen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi 20kayleigh04,

 

Ik snap dat het jammer dat je het tegoed kwijt raakt, je kunt het simkaartje ook bewaren tot je het beltegoed verbruikt hebt zoals Doornekamp33 al aan gaf.

 

Bedankt Doornekamp33!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer