.

Beantwoord

Overstappen van sim only naar prepaid. Hoe doe ik dat?

  • 12 June 2017
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Badge
Hi,

Ik wil graag overstappen van mijn Simyo Sim only abonnement naar Simyo prepaid met nummerbehoud. Nu zag ik op de site dat je een prepaid moest aanvragen en dan moest zeggen dat je het al hebt opgezegd, anders duurt het veel langer? Ik heb mijn abonnement echter nog niet opgezegd? Mijn contract liep tot november 2016 volgens Mijn Simyo.

Zou je kunnen omschrijven wat ik precies op de prepaid pagina moet invullen (opgezegd ja of nee en gewenste overstapdatum zo snel mogelijk (30-60 dagen) of kies zelf een datum)?

Bedankt!

Suzanne
icon

Beste antwoord door Asma 14 June 2017, 14:27

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi SSSBBB,

Goed dat je dit even komt navragen voor de zekerheid!

Op het moment dat je van Simyo Sim Only overstapt naar een Simyo Prepaid simkaart, hoef je geen rekening te houden met een maand opzegtermijn. Je kunt gerust een Prepaid simkaart bestellen en nummerbehoud aanvragen. Geef wel aan dat jij je abonnement al hebt opgezegd. Selecteer hierna 'Ik wil zelf een datum kiezen', zodat jij je telefoonnummer binnen twee werkdagen al kan overzetten. Het maakt helemaal niets uit dat jij je abonnement zelf niet hebt opgezegd, dat regelen wij voor jou. :$

Laat je het mij weten als je hier meer over wilt weten?

Groetjes,
Asma

Reageer