.

Beantwoord

overstappen van prepaid ( oud debitel ) naar abonnement.

  • 7 October 2012
  • 10 reacties
  • 729 Bekeken

Badge +1
In kan in mijn simyo niets vinden om een abonnement af te sluiten.
wat moet ik doen om met een abonnement te kunnen bellen.
icon

Beste antwoord door Alex 9 October 2012, 11:53

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum henk-k,

Dat klopt. Hier is nog geen aparte optie voor in je 'Mijn Simyo' omgeving. Je kunt wel overstappen van Simyo Lowcall naar een Simyo abonnement. Hiervoor moet je een nieuw abonnement aanvragen en aangeven dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud. Wanneer je een foutmelding krijgt bij het invullen van het nummerbehoud formulier voer je een fictief telefoonnummer in bij het te behouden nummer. Vervolgens stuur je een email naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]

Kan je aangeven of dit is gelukt?

Groetjes,

Alex
Badge +1
moet ik eerst overstappen naar een abonnement voordat ik een nanosimkaart kan bestellen of kan het nu ook al

zitnu nog op een simyo-lowcal prepaid.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi henk-k,

Beide is mogelijk, maar ik raad je aan de nano simkaart te bestellen als je het Simyo abonnement eenmaal actief hebt. Anders moet je 2 keer een nano simkaart bestellen.

Groetjes,

Alex
Badge +1
net een e-mail gestuurd voor nummerbehoud.
geen foutmelding gehad
Badge +1
waarom wordt het nummerbehoud afgewezen.
ik zit bij simyo en betaal aan simyo. dus weten jullie mijn simkaartnummer toch.wat is dit voor onzin.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi henk-k,

Het telefoonnummer moet corresponderen met het simkaartnummer. Dit is ook een veiligheidscheck. Ik wil je vragen het simkaartnummer door te sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] (mocht je dit nog niet gedaan hebben). Je kunt mij ook een privé bericht sturen met het juiste simkaartnummer. Een Simyo simkaartnummer telt altijd 8 cijfers.

Groetjes,

Alex
Badge +1
simkaartnummer * telefoonnummer 06*
Reputatie 5
Badge +10
Hoi henk-k,

Ik heb een nieuw verzoek laten indienen met het juiste simkaartnummer. Ik heb het simkaartnummer en telefoonnummer uit je reactie verwijderd, om misbruik te voorkomen.

Groetjes,

Alex
Badge +1
hallo hier zijn we weer.
om mijn tijdelijke telefoonnummer te activeren 0683803518 moet ik inloggen met dit nummer en het wachtwoord wat ik per e-mail zou hebben ontvangen.maar de e-mail heb ik niet gehad.
.ik heb nu eerst weer een e-mail gehad dat nummerhoud niet uitgevoerd kon worden en later op de
dag dat de nummerhoud is uitgevoerd. wat is de stand van zaken nu.
gaarne een hele duidelijk uitleg geven over wat ik nu moet doen.
Reputatie 2
Badge +1
Hey henk-k,

Zou je in kunnen loggen op jouw persoonlijke pagina met telefoonnummer 0623198021 en vervolgens het simkaartnummer in kunnen voeren om deze te activeren? Hierna kan je gebruik van jouw aansluiting maken.

Reageer