.

Beantwoord

Overstappen van prepaid naar abonnement

  • 24 June 2012
  • 9 reacties
  • 2196 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Al enige jaren bel ik prepaid met simyo. Nu wil ik een abonnement, waarom dien ik dan aansluitingskosten te betalen (die overigens plotsklaps met 50%! gestegen blijken te zijn) en waarom dien ik mezelf weer te registreren indien ik mijn nummer wil behouden?

Knap staaltje diefstal : gisteren keek ik mijn beltegoed na :€ 0.25. Vanochtend enkele oproepen gemist ; nieuw beltegoed € - 0.37 ! Kan iemand mij dat uitleggen ?
icon

Beste antwoord door Alex 27 June 2012, 15:00

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey 7thwave,

De storting met in de omschrijving de activatiecode heeft vandaag plaatsgevonden. Zodra je jouw bankrekening hebt geactiveerd kan je de overstap via de persoonlijek pagina aanvragen.
[quote][quote]LS,

Gisteren overstap aangevraagd van Pre-paid naar Abb. op MijnSimyo. Volgens hetgeen ik dacht te lezen zou dit zonder vervanging van SIM-kaart en tijdelijke tel. nummers geregeld worden; en wel binnen 24 uur. Ondertussen email ontvangen met tijdelijk nummer in afwachting van nieuwe SIM kaart, terwijl mijn dochter nog wel wel kan internetten/bellen op het oude nummer met een verlopen pre-paid internetbundel(November).

Ikke in de war zijn. Gaarne uw hulp :-)

Luc


Welkom op het forum 7thwave,

Ik zie dat je inderdaad een geheel nieuwe bestelling hebt gedaan. Deze bestelling moet je negeren. Je kunt namelijk alleen overstappen van een Simyo prepaid aansluiting naar een Simyo abonnement via je persoonlijke prepaid pagina. Log hiervoor in, ga naar het tabblad overzicht en kies voor de optie 'overstappen naar Simyo abonnement'. Kun je aangeven of dit is gelukt?

Groetjes,

Alex



ik wil alles best negeren...maar ondertussen heb ik WEL een nieuw SIM pakket binnen maar GEEN 0,01 cent storting met activeringscode.......En via de pers.  pre-paid pagina de optie overstappen naar Simyo abb. roept ie dat ik eerst mijn rek. moet activeren om automatisch te kunnen opwaarderen????? En die code heb ik nog steeds niet
[quote]LS,

Gisteren overstap aangevraagd van Pre-paid naar Abb. op MijnSimyo. Volgens hetgeen ik dacht te lezen zou dit zonder vervanging van SIM-kaart en tijdelijke tel. nummers geregeld worden; en wel binnen 24 uur. Ondertussen email ontvangen met tijdelijk nummer in afwachting van nieuwe SIM kaart, terwijl mijn dochter nog wel wel kan internetten/bellen op het oude nummer met een verlopen pre-paid internetbundel(November).

Ikke in de war zijn. Gaarne uw hulp :-)

Luc


Welkom op het forum 7thwave,

Ik zie dat je inderdaad een geheel nieuwe bestelling hebt gedaan. Deze bestelling moet je negeren. Je kunt namelijk alleen overstappen van een Simyo prepaid aansluiting naar een Simyo abonnement via je persoonlijke prepaid pagina. Log hiervoor in, ga naar het tabblad overzicht en kies voor de optie 'overstappen naar Simyo abonnement'. Kun je aangeven of dit is gelukt?

Groetjes,

Alex

[QUOTE=otw;21186]

ik wil alles best negeren...maar ondertussen heb ik WEL een nieuw SIM pakket binnen maar GEEN 0,01 cent storting met activeringscode.......
Reputatie 5
Badge +10
LS,

Gisteren overstap aangevraagd van Pre-paid naar Abb. op MijnSimyo. Volgens hetgeen ik dacht te lezen zou dit zonder vervanging van SIM-kaart en tijdelijke tel. nummers geregeld worden; en wel binnen 24 uur. Ondertussen email ontvangen met tijdelijk nummer in afwachting van nieuwe SIM kaart, terwijl mijn dochter nog wel wel kan internetten/bellen op het oude nummer met een verlopen pre-paid internetbundel(November).

Ikke in de war zijn. Gaarne uw hulp :-)

Luc


Welkom op het forum 7thwave,

Ik zie dat je inderdaad een geheel nieuwe bestelling hebt gedaan. Deze bestelling moet je negeren. Je kunt namelijk alleen overstappen van een Simyo prepaid aansluiting naar een Simyo abonnement via je persoonlijke prepaid pagina. Log hiervoor in, ga naar het tabblad overzicht en kies voor de optie 'overstappen naar Simyo abonnement'. Kun je aangeven of dit is gelukt?

Groetjes,

Alex

Hallo,

Sinds maanden geleden, ben ik mijn nummer  kwijt. Daarom wil ik op 4 november  opnieuw een simkaart bestellen (met nieuwe nummer). Maar op dezelfde dag  heb ik mijn nummer gevonden. Daarom wil ik graag deze bestelling annuleren. Ik wil graag met mijn oude nummer overstappen naar : “sim only met een 1 jaar abonnement”  voor 3 euro/maand (zonder mobile internet en sms verdubellaar). Ik wil mijn nummer meenemen naar mijn nieuwe simkaart. Wat ik wil vragen is hoe moet ik dat allemaal regelen? Krijgt ik ook een simkaart in de vorm van een microsim?

(Ik heb trouwens een Iphone 4).

Otw


Welkom op het forum otw,

Volgens onze gegevens is de betaling van je nieuwe prepaid bestelling nog niet afgerond. Klopt dit volgens jou ook? In dit topic vind je informatie over hoe je kan overstappen naar een abonnement.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Sinds maanden geleden, ben ik mijn nummer  kwijt. Daarom wil ik op 4 november  opnieuw een simkaart bestellen (met nieuwe nummer). Maar op dezelfde dag  heb ik mijn nummer gevonden. Daarom wil ik graag deze bestelling annuleren. Ik wil graag met mijn oude nummer overstappen naar : “sim only met een 1 jaar abonnement”  voor 3 euro/maand (zonder mobile internet en sms verdubellaar). Ik wil mijn nummer meenemen naar mijn nieuwe simkaart. Wat ik wil vragen is hoe moet ik dat allemaal regelen? Krijgt ik ook een simkaart in de vorm van een microsim?

(Ik heb trouwens een Iphone 4).

Otw
LS,

Gisteren overstap aangevraagd van Pre-paid naar Abb. op MijnSimyo. Volgens hetgeen ik dacht te lezen zou dit zonder vervanging van SIM-kaart en tijdelijke tel. nummers geregeld worden; en wel binnen 24 uur. Ondertussen email ontvangen met tijdelijk nummer in afwachting van nieuwe SIM kaart, terwijl mijn dochter nog wel wel kan internetten/bellen op het oude nummer met een verlopen pre-paid internetbundel(November).

Ikke in de war zijn. Gaarne uw hulp :-)

Luc
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum sus12345an,

Ik heb je topic even verplaatst. Je kunt hier meer informatie vinden over de overgang van een Simyo prepaid naar een Simyo abonnement.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum arjan,

Als je overstapt van prepaid naar een abonnement, dien je inderdaad aansluitkosten te betalen. Je krijgt van Simyo namelijk een nieuwe simkaart en een nieuwe account. Prepaid zit technisch anders in elkaar dan een abonnement. Vandaar dat je een nieuwe simkaart krijgt. Je kunt natuurlijk wel gewoon je nummer behoud. Je kunt ook je resterende beltegoed laten verrekenen met je factuur. Hiervoor moet je contact met Simyo opnemen nadat het telefoonnummer is overgezet. Vervolgens kunnen wij controleren hoeveel beltegoed er nog op de simkaart stond.

Volgens onze gegevens heb je gesprekken en smsjes verstuurd vanuit het buitenland. Verbruik in het buitenland wordt vaak met enige vertraging verwerkt. M.a.w. op het moment van controleren had het systeem nog niet al het verbruik verwerkt.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik ben nu een prepaid klant van simyo en ik wil een abonnement. moet ik dan nog steeds aansluitkoster betalen?

groetjes susan

Reageer