.

Beantwoord

Overstappen van Simyo naar Simyo (Mobiel.nl). Hoe gaat dat?

  • 17 March 2017
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik heb al een lange tijd een abonnement van simyo. Ik ben hier dan ook erg tevreden over en wil graag bij simyo blijven.
Alleen heb ik nu een nieuwe mobiel nodig.
Dit wordt voor mij de huawei p10.
Nu zag ik via mobiel.nl dat als ik deze aankoop met een nieuw abonnement bij simyo ik in een jaar ruim 60 euro voordeliger uit zou zijn dan wanneer ik een los toestel koop, een heel bedrag dus.
Maar nu wil ik graag weten, dat als ik dat doe, of ik dan ook mijn eigen nummer kan behouden (die ik nu dus via simyo heb).
Ik wil namelijk graag mijn nummer behouden, maar 60 euro is natuurlijk niet niets ;)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen 🙂
icon

Beste antwoord door Asma 19 March 2017, 18:12

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7

Edit: 11-10-2017

Tegenwoordig is het helaas niet meer mogelijk om op deze manier je nummer te behouden.


Hoi Miran_01,

Leuk dat jij je vraag hier stelt. :)

Jeetje, wat scheelt het een hoop geld als je de telefoon bij Mobiel.nl koopt met een Simyo abonnement! Dat is mooi meegenomen.

Het is zeker mogelijk om je telefoonnummer te behouden als je een nieuwe aansluiting aanvraagt bij Mobiel.nl. Je kunt nummerbehoud aanvragen door fictieve gegevens in te vullen:

  • Als provider kies voor KPN;
  • Vult het volgende simkaartnummer in: 12345678;
  • Geef wel het juiste te behouden nummer door.

Na het plaatsen van de bestelling, kun je een e-mail sturen naar nummerbehoud@simyo.nl met de juiste gegevens. Mijn collega zal het verzoek vervolgens intern voor je goedkeuren. Je ontvangt hierna een e-mail waarop je telefoonnummer wordt overgezet. Wist je trouwens dat de aansluitkosten voor je worden vergoed? Hier hoef jij niets voor te doen. Dat scheelt ook weer! :D

Groetjes,
Asma

Reageer